29 mai 2015, helgen hvor alt skjer :)

Denne helgen skjer alt 🙂

I dag skulle jeg vært på #TweetUpOslo på Smelteverket og møtt mange flotte folk som jeg ellers bare twitrer med! Barnevakt var i boks og bryllupsting som er så koselig gjorde jeg før i dag med den fine bruden som skal si ja i morgen 🙂 Men så ringte de fra skolen og minsten var blitt syk! Da må alt omstokkes og morfar kom styrtende og vi fikk hentet småen, vi rigget oss på sofaen og der sloknet jeg! Det hele endte med at minsten la pledd på meg og erklærte seg selv frisk 😉

Altså ingen Oslotur på meg i dag, men så tenkte jeg på de som har skikkelig syke barn, de som er så utslitt av å være redd og være tilstede at de holder seg oppe på ren skjær vilje og trass! Og mine barn har ikke vært syk en eneste dag i år, bare et røgnten pga et lite brudd men ikke syk! Hvor heldig er ikke jeg! Så i dag går jeg glipp av noe som jeg hadde veldig lyst til men jeg er så heldig at jeg tenker at jeg er akkurat er her jeg vil være akkurat nå! På sofaen med min nydelige lille venn! Det er fredag, vi skal spise pizza og kose oss 🙂

Ønsker alle en nydelig helg og nyt øyeblikkene!

2 kommentarer
    1. Håper du får en strålende helg!
      Hadde virkelig satt stor pris på om du hadde tittet innom min blogg, om du liker den legg gjerne igjen en kommentar<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg