Livet skulle vært som en croiassant!

Livet altså, det skulle vært som en croiassant, ikke hvilken som helst croiassant selvfølgelig men den fra Håndverksbakeriet i Drøbak! Sprø, deilig og fett! Akkurat skulle livet ha vært! I dag spiste jeg en sånn og med mitt kosthold er det strengt forbudt, men du verden så god den er og jeg får et bittelite snev av Paris på kjøpet!

Nå har det vært ferie og vi har vært i Danmark og for første gang på 1,3 år så har jeg brutt ketogen dietten og jeg har spist helt utenom det vanlige! Ikke noe sukker for da dør jeg litt av hodepine, men jeg har spist karbohydrater! Pizza, pasta, loff, brød, dansk bollesuppe etc osv og det har vært mye god mat! Meen med mye god mat så skjer det noe med kroppen også, magen orker jeg ikke å snakke om en gang, jeg innbilder meg at den er blitt større! Abcensene er tilbake, jeg finner ikke ordene når jeg skal snakke, masse GTK (kramper) anfall eller dvs mere enn vanlig! I natt hadde jeg tre og en dag i Danmark var det fire! Jeg blir kjempesliten, men smiler stadig (bare litt stivt innimellom;)  Alt går!

Jeg skal fortsette med det ketogene kostholdet! Egentlig i dag men så så jeg jo den croissanten og da tenkte jeg at nye starter funker best på tirsdager 😉

Men positiv tenking og brede smil så blir det bedre:

Som denne teen fra yogi som egentlig smaker fyttigrisen, men kanskje jeg blir ultrapositiv av den 😉

Uansett: sommeren går sin gang, jeg har det bra! Opptrapping og anfall er der som vanlig, skulle hatt litt mere sol og litt mindre regn og vind men desverre så er det ingen som hører på meg der 😉

Ønsker alle en strålende dag full av croisanter, roser og positivitet 🙂

Ten4

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg