Hjernerystelse og mørbanket, en hverdag i juli ;)

I går kveld prøvde jeg å flytte badekaret med hodet, det funket dårlig! Det endte med at jeg satt fast under badekarveggen en god stund etter et par GTK anfall, når jeg våknet der med hodet i klem så følte jeg at jeg ikke fikk puste og begynte ant å hyperventilere, en veldig ekkel opplevelse! Bare størsten var hjemme og jeg hadde ikke lyst eller krefter til å rope på henne! Desuten så brakk jeg meg og litt mere uten å gå i grundigere detaljer om det! Men etter en stund hørte hun meg og kom inn og løftet vekk badekarveggen fra hodet mitt og jeg fikk trekt pusten ordentlig! Hun var en skikkelig helt, ringte pappa og hentet medisiner! Bare jeg synes det er så grusomt at hun må oppleve det! Men det går bra med henne!

Jeg tok en fin dose medisiner og sovnet og hadde på klokken så jeg våknet et par ganger iom jeg hadde mistanke om hjernerystelse! Jeg bare orket ikke å dra på legevakten og ant bli lagt inn! Ene øye er greit hovent men en svak blå stripe! Håper det holder seg sånn, en annen gang jeg så sånn ut så fikk jeg nr til krisesenter puttet diskre i hånden på Rema 1000, heldigvis så trenger jeg ikke det 😉 Men tanken var god!

I dag ringte jeg legevakten og fikk klar beskjed om å bli sjekket av lege! Fastlegen hadde ikke tid, men fikk time hos legevaktslegen kl 16.15 og min kule fetter Trond kjørte meg opp og passet minsten før det! Denne legen kjenner jeg godt privat og da er det litt vrient å være pasient, men hun er helt vidunderlig og ordnet, fikset, testet osv! Jeg har hjernerystelse og er mørbanket iom jeg har så vondt i brystet! Ingen åpenbare brudd og det er jo ikke verst 😉 Men jeg må ta det veldig med ro i hele helgen! Kjedelig, men sånn er det!

Mann og barn reiser nordover i morgen og eneste grunnen til at minsten sa det var ok å dra er at jeg kan ringe legen når som helst og han skulle ringe meg hver dag <3

Jeg er så heldig med de fleste nærmeste i umiddelbar nærhet og kan hjelpe hvis det noe! Blir rørt av sånt 🙂

Men siste nytt fra opptrappingsLaila! Ikke gøy men alt går bortsett fra at formen er på trynet 😉

#Epilepsi #Anfall #Gtk #Hjernerystelse #Medisiner 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg