Prosjekt Marianne…

Jeg har vært på sykehuset i dag, spesielsykehuset for epilepsi (SSE) for oss som er kjent der 😉 Hadde EEG, kostholdstime og så legetime! Mye, men veldig heldig som får alt på en dag! På bildet her sitter jeg og kjeder meg fattisk litt før jeg skal inn til legen, helt til jeg tenkte på hvor heldig jeg er som har muligheten til å få all den hjelpen jeg får!

Jeg er i gang med dietten igjen, ketogendietten! Det føles veldig bra, jeg kjenner at denne maten er bedre for kroppen og tenkte nå skal jeg fokusere på å få i meg mere fett og kosttilskudd( minner meg om medisiner og det er jeg lei;) Uansett jeg motiverte meg selv til at dette skal bra, nå igjen 😉

Jeg går inn til legen som sier, du har aldri sett så sliten ut som nå! Jeg vet sommeren har vært tøff men hvordan går det nå? Jeg forteller at alt gjør vondt, men alt er bedre 🙂 Hun spør hva driver du med da mens du blir bedre og jeg fortalte entusiastisk over å samle inn til Gateteam og Asylmottak og Refugees welcome to Norway og litt nettreklame for min innsamling til Flyktninghjelpen som ligger mitt hjerte nærmest! Hun er enig at dette er kjempeviktig og fint arbeid, men jeg skulle få et nytt prosjekt av henne og jobbe med og det hørtes jo spennende ut… Hun sier: Du skal jobbe med prosjekt Marianne, du skal hjelpe deg selv! Du er syk selv om du nekter, du må ta dette på alvor! Jeg ble stum jeg, jeg visste liksom ikke hvordan jeg skulle takle det! Desuten skal jeg visst legges inn i november bare for å ødelegge dagen helt.. i to uker, TO UKER??? Det er jo en evighet på SSE, men vi diskuterte lenge og vel og jeg hadde fantastisk mange argumenter for at jeg trengte jo ikke det, er jo bedre, bare se på meg osv! Det hjalp ikke, jeg må og nå må jeg klare å snu dette til noe positivt.. Fint jeg har muligheten, heldige meg etc men egentlig har jeg lyst å lukke øynene og stappe fingrene i ørene å rope blablabla.. 

Jeg må si nei, sette grenser, ha ro osv etc! Møkkakjedelig! Men skal jeg håpe på å bli bedre så må jeg høre etter 🙁 Streng dame altså, men hun er veldig flink!

Jeg må visst vente litt med å redde verden, nå må “verden” redde deg.. Ditt prosjekt er at nå skal du redde deg selv og det skal tiden din gå med på nå..

Jeg skal bare litt først, men skal skjerpe meg, prøve ihvertfall 😉 

Virkelig prøve! Så sier jeg nei til noe nå, så kan dere ringe SSE å klage 😉 Jeg vil jo fly <3

#Epilepsi #SSE #Menneskerettigheter #Gateteam #Refugeeswelcome #Flyktninghjelpen

Og hvis dere vil hjelpe meg å støtte flyktninghjelpen så gå inn her:

http://hjelp.nrc.no/hjelp-flyktninger-paa-vei-over-middelhavet-/3-1191#.VeQjEZxFGjk.facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg