Epilepsi og annet gøy og selvfølgelig alt annet som opptar meg <3

Ærlig etter anfallbilde, why not liksom.. Epilepsi er noe man har, ikke er 😉 

Yep, hva er nytt.. Tok to vaksiner på mandag og var slått ut på tirsdag og tenkte så fint når formen var fin på onsdag 🙂 Onsdag kveld tok Kristina og jeg i mot tusenvis av sokker som kom kjørende fra Tønsberg som skal være med til Lesvos, Torsdag morgen gjorde vi det samme. Vi fikk 5 esker med sokker fra Vegard Ulvang som jeg pakket om til reisebagger, det er helt utrolig! Flotte fine ullsokker som skal kle på kalde føtter <3 Vi pakker for liv! Anette Malme fra Tønsberg startet denne innsamlingsaksjonen og har klart med samarbeid med flere å få inn 15.000 sokker #Respekt 

Men så kicket vaksinene inn eller noe annet gøy for plutselig i går så smalt det til med anfall og jeg følte meg litt blodfattig etterpå og fikk kjeft av minsten fordi jeg ikke sa fra, jeg sovnet bare på sofaen etter jeg hadde krabbet meg dit etter litt medisinering..

Sto opp i dag og følte meg mørbanket, anfall i natt så i dag har det vært høyt sofaføre og har flyttet helt inn til sengen. Nytt anfall i dag, heldigvis når jeg skulle sette på en klesvask for jeg våknet med hodet tredd ned i skittentøyet 😉 Aldri så galt osv. Skulderen er øm, foten har noe klikkegreier og jeg har så vondt i magen, orket ikke middag en gang og det er underlig for et ,matvrak 😉 Det kommer seg nok i løpet av helgen 🙂 

I morgen skal jeg tross alt på date og se Birkerbeinerene og på søndag skal jeg på lageret og pakke til “Refugees welcome to Follo” som har folk å gi klær til. Vi i Drøbak har et luksusproblem, mange givere men ingen mottak.. Men vi håper og enn så lenge så sender vi klær dit det trengs, vi har sendt til Hellas, Libanon, Tromsø, Mysen, Oslo, Ås, Follo og noen her i Drøbak. Vi har også gitt masse til  #HjelpOssÅHjelpeGateteam og vi gir absolutt til alle som trenger 🙂 Vår vakre Simone som står her i Drøbak og selger Folk er Folk har vi gitt klær som hun har sendt til barna sine i Romania og selvfølgelig har hun fått klær selv #AllLivesMatters

Til tross for noen kjipe dager så er jeg snart klar for Lesvos, vaksiner er tatt, helsekort er bestilt, baggen er snart pakket og jeg skal bestille flybussbillett senere i kveld 🙂

Det blir spennende å forsere tre flyplasser alene, det har jeg aldri gjort før så det klarer jeg helt sikkert. Jeg liker Pippi sin gode livssitater. Jeg klarer meg alltids, det er bare å spørre folk 🙂

Vi har også blitt med på smykkekampagnen til Noas og i morgen skal jeg sende mitt smykke: Gjør som Ane Dalh Torp, Sigrid Bonde Tusvik m flere og bli med på kampagnen #EtSmykkeForEnFlykning

https://www.facebook.com/noas.org/videos/10153809480935479/?pnref=story 

Smykke jeg gir videre er et smykke jeg har fått av noen av mine bestevenner som jeg er uendelig glad i <3 Jeg håper neste eier av smykke blir like glad i det som meg 🙂

Det skal gjøre litt vondt å gi det fra seg, derfor valgte jeg dette smykke som jeg er så glad i <3

Jeg skal være på #RefugeesWelcomeToDrøbak lageret på søndag, vi trenger ikke så mye nå, men vi trenger penger så jeg legger stadig ut vårt kontonummer og vipps 🙂 Vi vil så gjerne ha med alle våre bagger med nødhjelp ned når vi reiser. Kristina reiser neste uke, jeg reiser uken etter <3


Husk alle sammen: Dere kan gjøre en forskjell <3 Ingen kan gjøre alt, men alle kan gjøre noe <3 Og hvis vi alle gjør litt så blir verden litt bedre på et øyeblikk <3

#Epilepsi #Medisiner #Au #Lesvos #PayItForward #AllLivesMatters #RefugeesWelcome 

1 kommentar

Siste innlegg