17 mai da er vi så glad, cluster vi har har fra morgen til kveld…;) Trallalaaaah

I dag 19 mai har jeg enda clusterhangover fra 17 mai. Var hos kiropraktoren for å løse opp litt i nakken og de sammenbitte tennene og mens jeg var der minnet jeg meg selv på at jeg har født og overlevd og at jeg er heldig som kan gå dit.. Når han trykker til øvers i nakken så kjenner det ut som hjernen revner og når han legger hele (nesten sikker på det) tyngden på skulderen som er litt vond så kjenner jeg mascaraen renner av og når han ber meg snu meg så henger det deilige papiret fat i ansiktet og mascaraen har rent av. Et syn for guder, jeg er bare nydelig. Spesielt nydelig når man glemmer og dobbeltsjekke i speilet på vei ut og finner ut 3 km senere hjemme at jeg har gnidd sminke ut overalt. Ære være solbriller 😉 

I går lå jeg stort sett i stabilt sideleie på sofaen og i senga og gjorde ingenting, det var ikke mulig igrunn. Jeg kvinnet meg opp til litt småting og gruet meg til gjengen kom hjem fordi de lager lyd 😉 Vant ikke årets mor tittelen dette året heller.. 😉 Men selvfølgelig var det koselig når de kom hjem, det er det alltid. Men det finnes klostre hvor man lever i stillhet på dagesvis og det høres akkurat nå ut som drømmeferie 😉 

Når jeg skulle gå å ta bussen i dag så hadde jeg delmål, en fot foran den andre og det ble mantraet hele veien ned til Drøbak og der møtte jeg en dame jeg vet hvem er. Det var før jeg var smart nok til å ta på solbriller og hun ser på meg og sier: Å ja, det er såpass ja.. 

Ikke så rart når det renner fra øynene og de har krympet i størrelse samtidig som rynken i pannen bare har gravd seg dypere #Jadda

Men så kom jeg meg opp på Drøbak City og skulle kjøpe en gave og der snakket jeg med en koselig jente som sier: Å er det du som er hun der #refugeeswelcometoDrøbak dama? Kjente deg igjen fra Facebook og da ble dagen litt lysere for tross alt så pynter jeg jo litt på bildene 😉 Også puttet hun en pose sukkertøy i posen min og sier at den er din for den gode jobben du gjør, blir jo rørt da 🙂 Jeg kan selvfølgelig ikke spise den iom den er full av sukker, men tanken var nydelig og jeg regner med at barna blir glade 😉

Så sånn går nu dagan her i Paradis Slyngveien og jeg regner med at det blir litt bedre i morgen, satser på det og at Professoren fra Ahus ringer snart og har en genial løsning så dette tar seg en pause innimellom og skal høre om han vet noe om NTNU og botox eller igrunn hva som helst. Flaksen hadde vært om vi kunne fyllt den pannerynken full av botox, litt sånn vinnvinn der altså. Men det spørs vel det 😉 Uansett evig optimist, det kan bare bli bedre 😉

En fin torsdag videre til alle og husk smerte er tegn på at man lever eller noe i den duren 😉

#Clusterhodepine #Au #Møkkadager #Kiropraktor #Smerte #Mai 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg