&/$%#/%/(&/&$)(/&%&/% #AU

Forrige tirsdag eller natt til da, så hadde jeg anfall og det er jo ingenting nytt under solen, men når jeg var på jobb på onsdag begynte det å verke i skulderen og jeg prøvde div artige bevegelser for å gjøre det bedre.. Godt man ikke blir filmet der man sitter. Det ble liksom ikke noe bedre og jeg hadde mer enn fullt program på onsdag, en sånn 13 timers dag så det var bare å holde ut. Det samme på torsdag, langt men interessant og gøyalt program med masse som skjedde så jeg hadde ikke tid til å fundere så mye på at det var vondt. Tok bussen til Oslo på ettermiddagen for å våkne i det folk kom på bussen og nesten begynte å kjøre til Drøbak igjen så dvs et lite anfall på bussen. Jeg våknet tilslutt etter å ha sjekket inn på hotell , kommet med på Ingensteds og nede i dobbel espresso nr 2 🙂 På fredag var det ikke så innmari artig mer, men tenkte fortsatt ikke noe spesielt på det, samme på lørdag, vondt men overlevelig og vi hadde besøk av fine venner og hadde det bra og på søndag kosa jeg med meg Kristina hvor vi bar bøker og pakket ned bøker på forlaget og bar bøker, ja dere skjønner tegningen. I natt sov jeg ikke, litt sittende inn mot veggen tilslutt.. Natt til i går drømte jeg om Donald Trump så kanskje det er bedre å holde seg våken 😉 Men i dag skjønte jeg at jeg måtte krype til korset eller gå til legen som andre kaller det.. Og der fant han ut at jeg har bristet et ribbein bak liksom, jeg er ikke lege så nærmere forklaring kommer ikke 😉 Han ville også utelukke et brudd i skulderområdet så jeg måtte på røgnten og da gjør jeg som jenter flest i nød gjør, jeg ringer pappa 😉 Og pappa han stiller opp, han kan den veien veldig utenat for å si det sånn 😉

Men puh,  ingen brudd men så inni helvete vondt, så vondt at jeg faktisk er litt svimmel.. Så da sitter jeg i sofaen da og må tenke over hva som gjør vondt og ikke. Får det som gjør vondt skal jeg ikke gjøre. Det innbefatter å puste og det blir liksom litt dumt å ikke gjøre det da. Men f.eks å se til siden er helt jævlig, verker langt nede i armen. Han anbefalte meg også å holde meg varm så jeg ikke ble forkjølet i stedet for det å nyse og hoste med ribbeinsbrist er ikke helt innafor, been there, done that og jeg tenker neitakk. Men fikk tillatelse til å jobbe noen timer på onsdag, jeg får gå tv-aksjonen hvis jeg ikke ble verre, men jeg får ikke på noen måte male på dugnaden på lørdag, ble nesten litt streng der 😉 Men jeg kan være psykisk støtte og servere kaffe, jeg kan sikkert brukes til noe 🙂

Sofatjeneste med han her, Tigergutt <3 Ikke det verste selskapet det altså

Så skal jeg til hun der #ProsjektMarianne legen på SSE på onsdag og lære meg å si nei, men der kommer det oppdatering 😉 Har utrolig vondt for å lære enkelte ting. Enn så lenge, ikke drøm om Donald Trump, hold dere varme og ta vare på dere selv og andre.

Smertefull mandagsklem fra sofaen

#Epilepsi #ribbeinsbrist #au #Vondt #veldigvondt #sta #veldigsta #dereskjønnertegningen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg