Og der tror jeg cluster er, diagnosenes psykopat..Den gir seg ikke på harde takene, uansett..

 

I dag har jeg vært på Ahus, hos “min” professor i hodepine.. Da forventer man litt liksom, når man har egen professor. Jeg ringte på tirsdag sånn heldesperat etter et par dager med masse cluster anfall hvor jeg har tømt en tank med oksygen, brukt to typer nesespray, smertestillende og vandret rundt.. Ingenting hjalp. Ble bare nummen tilslutt. Har enda hangover og tåler ikke mye før det slår ut. Som i dag i underkant av 4 timer på buss tur/retur Ahus med ribbeinsbrudd og hjernerystelse, blir litt koko av det. Det gjør innihelvete vondt for å si det veldig pent 😉 Men så kommer jeg dit da, hatsted nr 1. Liker ikke ordet hate, men Ahus ligger høyt oppe på listen over steder jeg misliker sterkt.. Og SSE og igrunn egentlig sykehus generellt 😉 Så melder jeg meg får å få beskjed om at jeg må gå over til et annet bygg og vente. Alt dette er selvfølgelig luksusproblemer, men når man ikke liker et sted i utgangspunktet så finner man feil overalt. Jeg tror jeg ser ut som jeg er klar til kamp når jeg kommer dit, jeg forbinder Ahus med et sted hvor man kjemper mot noen. Ikke denne legen da, han er faktisk okay 🙂 Men vi kom ikke noe nærmere noen løsning fordi vi må få orden på epilepsien, den må stabiliseres før vi kan vurdere andre tiltak mot cluster…………….Det er det vi har prøvd på i 23 år prøvde jeg å forklare, men uansett: den må i vater før vi kan vurdere å feks søke om å operere inn en elektrode i ansiktet som jeg iverksetter når man kjenner et anfall kommer. Jeg ser helt klart problematikken i å operere inn noe som skal sende signaler til hjernen når man har epilepsi..Jeg kjemper tydeligvis mot meg selv føler jeg og jeg synes vi skal ta det opp som valgkamp til høsten at hvis man skal absolutt ha to, eller flere diagnoser så kan de være av det slaget at de kan samarbeide litt! Det partiet som fronter dette kommer jeg til å stemme på selv om det er FRP, eller nei, jo, eh kanskje 😉 Dustediagnoser, dustedag, dusteahus og dustealt idag . Frem og tilbake er like langt og det føles lengre…  

Jeg prøvde å forklare at epilepsien er koselig i forhold til cluster, litt som en dårlig venn som drar deg utpå titt og ofte.. Mens cluster er min skikkelige psykopatiske fiende som henger på deg konstant og uansett hva du gjør så slipper du ikke unna. Som han psykopaten på Skavland sa, har du en psykopat etter deg så bare gi opp, vi er som løver i Serengeti, vi gir aldri opp… Og der tror jeg cluster er, diagnosenes psykopat..Den gir seg ikke på harde takene, uansett, aldri..

Han/hun ser sånn ut når den henger på, pil ned:


 

James Fallon på Skavland som beskriver hvordan livet som psykopat er 

https://www.youtube.com/watch?v=hZZSqH4uDg0 

Hvordan Clusterhodepine oppleves: 

http://epilepsi2509.blogg.no/1461169169_clustersatan_noen_typ.html 

Meeeen, livet er stort sett fint, måtte bare sutreputeklage litt og så ser jeg jo alltid lyst på livet og prøver å tenke nytt på egenhånd 🙂

#Epilepsi #Cluster #Ahus #Frp #Psykopat #Diagnoser #Sutreputre #professor

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg