Men faen da! Håper flere enn meg er lynforbanna!!!

Men faen da! Det er jo ikke greit at 80 nazister for lov å gå gjennom gatene med sitt avskyelige budskap, hva skjer med landet vårt? Jeg kjenner jeg blir helt fortvila! Grensene våre flyttes hele tiden.. De fikk ikke lov å protestere i Fredrikstad, men uten lovlig demonstrasjon så fikk de altså gå i gatene i Kristiansand og en modig mann prøvde å gå i mot og blir arrestert.. De sier det er for hans egen sikkerhet, men hallo! De hadde tid på seg og tilkalle flere politifolk, de hadde tid.. Men valgte å la de gå likevel for de ville ikke ha bråk.. Jeg kaller det feigt, jeg kaller det på grensen av en skandale. Men jeg er en som føler og jeg føler meg forbanna! Jeg føler meg ikke krenket for det ordet er misbrukt og oppbrukt, men jeg er god gammeldags forbanna! Jeg er forbanna på de homofiles vegne, jeg er sinna for alle mine venner med utenlandsk bakgrunn og jeg er lei meg og sinna på vegne av jøder som nå føler kalde gufs fra fortiden.. 

Vi er alle fra samme planet og vi er alle sammen like mye verdt. Hvem er vi til å dømme, hvordan kan de gå i 2017 med parole “Knus homolobbyen” Bare hvordan? Er de redde og hva er de redde for? Kan jeg forstår de hvis jeg hadde hørt hvordan og hvorfor? Jeg vet at det alltid er en grunn for at folk gjør som de gjør, men en ting er å forstå en helt annen ting er å godta og det gjør jeg for svarte ikke! Jeg er sint

Dette sto på NRK sine nettsider på lørdag:

“Den nynazistiske gruppen «Den nordiske motstandsbevegelsen» hadde planer om å demonstrere i Østfold, men på grunn av politiets høye beredskap dro de til Kristiansand i stedet.”

https://www.nrk.no/sorlandet/nynazister-demonstrerer-i-kristiansand-1.13621490

Jeg er så blond jeg at jeg skjønner ikke hva “Homolobbyen” er og har prøvd å google, men som jeg ser så er det ikke så mange  andre som skjønner det heller virker det som.. Som jeg prøvde å få svar om hva “Besvikelsen” er, men fikk aldri noe svar der heller. Kanskje det bare er “fine” ord de slenger rundt seg for at de er homofober og rasister… Jeg blir så oppgitt, og jeg skriver i sinne.. Kanskje det er mye som blir litt feil her, men dette er ingen kronikk eller et debatt innlegg, dette er kun føleri om hva jeg som person ikke finner meg i! 

Jeg synes det er helt ille den veien vi går.. Det har vært saker som er helt klart lovbrudd og folk blir frikjent eller får strafferabatt på de helt usannsynlige steder..

ref: Hemsedalsaken, berettighet harme for å banke kjæresten, strafferabatt fordi voldtektsoffer var prostituert, strafferabatt for gruppevoldtekt fordi de var flere og nå er det altså lov å demonstrere ulovlig for de vi er redd for bråk! Håper flere enn meg er lynforbanna.

Linker til alle saker jeg har nevnt under

https://www.nrk.no/nyheter/frikjent-for-voldtekt-i-hemsedal-1.13078406

http://www.dagsavisen.no/innenriks/legitimerer-partnervold-1.931400

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/voldtekt/mann-fikk-lavere-straff-fordi-voldtektsofrene-var-prostituerte/a/23946063/

http://www.tv2.no/a/9132258/

En bønn til slutt: Hvis du er redd for homofile, utlendinger eller mennesker med annen religion, snakk med noen. Helst de du er redd for, jeg kan nesten garantere at du slutter å være redd og være så sint. Eneste invasjonen vi har hatt i Norge i moderne tid er nazistene og vi går nå og frykter alle de andre og det heter ikke det en gang.. Det er ikke de og oss, de er VI. Og vi har ytringsfrihet, men i det ligger et ytringsansvar..

Hissigblogg i dag

#Nazister #Overgrep #ytringsfrihet #Ytringsansvar #Homolobbyen? #Samfunn #Mangeutropstegn

7 kommentarer
    1. Så du mener at meninger som du ikke liker bør forbys? Hvem skal bestemme hva som er “rett” mening?
      Om du forbyr andres rett til å uttale seg og til å demonstrere så har du også ødelagt det frie samfunnet du selv ønsker.

    2. Jeg forbyr ingen å ha egne meninger, jeg synes det er helt forkastelig at en gjeng med nynazister tar seg til rette og politi ikke stopper de.. Har ikke brukt forby en gang, jeg skriver hva jeg føler er galt!

    3. Ok, da misforstod jeg deg. Beklager. Så du er enig i at de burde få lov til å gå i tog gjennom gatene så lenge de har fått lov av politiet?
      Jeg er enig i at de burde først fått tillatelse av politiet. Men jeg føler også det er rart at de får avslag når ALLE andre får lov. De gikk gjennom gaten uten å skrike og skråle. Og da bør man vel få lov til å ytre seg? Selv om de fleste er uenig i det de sier.

    4. Jeg er absolutt for ytringsfrihet, men det skulle vært meldt fra og vi som er dypt uenig skulle fått lov å gå i mot. Dette er mange kriminelle som tar seg til rette og får lov.. Jeg tenker når politiet lar de, så sender det ut feil signaler! Jeg blir bare så utrolig trist for mange blir skremt av dette! Runar:

    5. Siden Homolobbyen ikke eksisterer er det homofile som gruppe som angripes å det er pr. definisjon ikke lov. Ref.Rasismeparagrafen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg