Jeg var våken i timesvis på natten med nye anfall. Sitter og drar i håret og har lyst å trykke øyet ut og putte det i fryseren..

jeg er innimellom prinsessen/dronningen av cluster, ikke wannabe for jeg vil helst slippe 😉

På vei til jobb på mandag ble jeg busskvalm, jeg blir sjelden det.. Orket ikke å lese engang (det er sjelden, typ ekstremt sjelden hysterisk bokelsker som jeg er, såpass at jeg skjuler alle bøkene jeg skaffer for mannen. Jeg gjemmer de bak de andre osv osv;) og kom på jobb og der gikk det i ett og kl 10.30 så begynte det sånn forsiktig å ile til bak øye og klø i pannen. Tok Immigran og en halvtime etterpå så tok jeg smertestillende og resten av jobbdagen gikk fint.. Kl 13.00 dro jeg på “minsten skal på speidershoppingtur” dvs innom Clas Ohlson og Normal og div før jeg måtte innom apoteket og mens jeg sto der så var det ikke ilinger lenger. Det kom krampeclustertak og svetten rant og hun bak disken ble så stresset at hun fant frem to feil medisiner og den jeg skulle ha en av fant hun to av osv, så dette tok litt lenger tid enn beregnet og de hadde ikke Sumatriptan som jeg begynte å skjønne var veldig nødvendig og jeg ble sendt til neste apotek. Der hadde de heller ikke det, men jeg fikk Immagran sprøyte med påfyll. De er forferdelig klønete og hvertfall når man mest av alt bare har lyst å havne i koma.. Den damen også begynte bable tull når hun ser ansiktet dras nedover og jeg konstant tørker tårer fra det ene øyet (typ litt lei seg).. Jeg tok med meg og gikk til bussen og heldigvis kunne jeg bare sette meg inn og sette den grufulle sprøyten og litt flaks skal man ha, bussen til Tusenfryd gikk samtidig, så alle som satt på denne var stille og det var Air Condition. Jeg hadde sendt sutremelding til søsteren som kom og hentet meg på bussholdeplassen. Kom hjem og bare gikk rett og la meg med en oksygentank, det funket ikke iom jeg hadde allerede fått anfall. Sto opp kl. 21.00 og spiste litt middagsrester og husker ikke mer av den dagen, men jeg var våken i timesvis på natten med nye anfall i flertall. Sitter og drar i håret og har lyst å trykke øyet ut og putte det i fryseren for å putte det inn igjen, det høres lurt ut men sånn medisinsk sett så tror jeg  kanskje jeg hadde angret.. Men det gjør så innihelvete vondt at det å føde femlinger virker beroligende i stedet.. Sovnet ut på morgenen og sto opp for å legge meg nede. Hadde flinke unger som skulle vaske huset på utsiden før vi skal male. Og sto opp kl 15.00, skjønte det var lurt å spise noe da etter alle medisiner og bare for å få litt energi.. Ikke fullt så prinsesseaktig lenger… Pil ned:

Jeg klarte å ta ut av oppvaskmaskinen etterhvert og skjære litt grønnsaker og lese litt i en bok. Det var mitt fornuftige bidrag i går.. Avlyste alle avtaler, til og med Gateteamet i går og det sitter langt inne.. Men jeg skal reise i morgen og orker ikke å dra dårlig.

Så på ca 1,5 døgn så hadde jeg ca fem/seks cluster anfall og konstante smerter (det er helt vanlig forresten) hele tiden og det er ille.. Det er så ille at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre snart. Det hjelper ikke at det er 566 varmegrader ute heller 😉 Men i morgen skal jeg reise til Paradis eller Berlevåg som enkelte kaller det (de som evt ikke vet at det er paradis) og jeg skal sitte på min egen tetrapode og bare være og tenke at Shakespeare var en smart mann som sa “to be or not to be” og på en tetrapode så er man virkelig og tilstede, herregud jeg gleder meg <3

Skal snart pakke ferdig, mannen ler av meg som drasser med meg kaffe. Men det er liksom best om morgenen med en kopp eller fem med Lilla Løfberg og hvis jeg må kjøpte Friele da så blir jeg Bitreberit umiddelbart... Men nå skal jeg pakke, sånn hvert øyeblikk.. Bare sitte litt til og prise meg lykkelig for at anfallene har holdt seg unna i dag hvor vi har vært så heldig å storfint besøk hele dagen. Badet, skravlet, spist og kosa oss både store og små 🙂 Hadde et epilepsianfall i natt og kneet har kinket seg til litt, men det er koselig i forhold til å vurdere å grave ut øyet 😉 

Siste nytt fra Paradis Slyngveien, nu skal jeg pakke <3

#Cluster #Epilepsi #Bitreberit #Sutresara #Pakke Berlevåg #Anfall #Medisiner #prinsessewannabe #LillaLøfberg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg