Så kjenner jeg at det bygger opp til et kjempenys og det er nesten så jeg blir religiøs.. Jeg må nyse og så gråte..

 

 

Sitter og snakker med minsten og så kjenner jeg at det bygger opp til et kjempenys og det er nesten så jeg blir religiøs, men ingen bønner hjelper og jeg må nyse og da må jeg gråte etterpå for det er så vondt 😉 Så blir jeg himla trøtt av de kokomorfinen at må gjespe hele tiden og kjære all verden….. #Hyyyyl Bedre å skrive det, for det gjør så vondt. Jeg puster bare helt øverst i brystet, ikke rart det går litt rundt for meg 😉 Sånn som på bildet, alt er litt diffust

Når jeg dro til Hellas for to uker siden så sa jeg at kanskje du bare skal kjøre meg på sykehuset 😉 Det hadde nok vært best, jeg har ikke vært veldig frisk på den turen. Har enda feber, armen er ikke bra enda og nå et eller to bristet ribbein. Er litt mye med alt. De smertestillende jeg fikk for ribbein, påvirker Clusterhodepine og gjør den verre og det at jeg ikke får sove nok iom jeg våkner hele tiden pga ribbein gjør at anfall øker og nå er det  skikkelig gærent her 😉 Føler meg skikkelig dårlig, jeg sovner sittende i indianerstilling i sofaen og da er det ikke digg å våkne en times tid etterpå.. Jeg koker innvendig og alt er igrunn vondt.. 

Så på nytt på nytt i går kveld og humret litt sånn øverst i brystet, heldigvis var det ikke den morsomste episoden. Når jeg var på legevakten på torsdag så sa legen: Går du bare på disse epilepsimedisinene? Det er jo helt latterlig, Hvem følger deg opp og når jeg sa det, så bare ristet han på hodet.. Så kanskje jeg må ringe sykehuset på mandag. De sa jeg skulle få time til høsten, men de “glemmer” de liksom hver høst og jeg må ringe å mase

Mannen sa til meg når jeg var i Hellas at du høres ikke helt frisk ut, kommer du til å kollapse når du kommer hjem? Jeg benektet det selvfølgelig for jeg klarer og orker alt, men jeg orker jo egentlig ikke når han har helt rett og det har han nå igjen og sånn egentlig er han vel ikke så glad for det denne gangen 😉  Jeg skal være litt forsiktig fremover, skal jobbe litt og ordne med litt jul og Gateteam osv, men det er ikke stressende. Det vondeste er å puste og det kompliserer det meste egentlig 😉 Så jeg puster helt øverst i brystet og prøver å la være å le, gråte, hoste, nyse, klemme for hardt, i det hele tatt 😉 

Jeg har lånt årets tykkeste bok, den nye til Ken Follett på 850 sider og skal kose meg med den og har enda nr 3 av Stefan Ahnhem, så det er fint 🙂 

Klageblogg fra Klageklara 😉 kan bare bli bedre nå 😉 

#Epilepsi #Cluster #Ribbeinsatan #Dustearm #Hverdag #Medisiner #koko

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg