11 Mai 2015 Hipp hurra for surrehoder og 17 mai :)

Utrolig.. Jeg er rågod på å planlegge, legge strategier, møte opp, gjennomføre etc eller sa jeg møte opp? Jepp, for nå har jeg møtt opp på mitt ørtende  17 maikomitemøte og synes det er underlig at ingen kommer.. Alle svarte jo så positivt og bekretende på mail! Tenkte jeg måtte dobbeltsjekke for inntrykket av de andre komitemedlemme er jo strålende, pliktoppfyllende, positive osv så synes det er litt rart at de sammen har boikottet nu 😉 Men det er jeg som roter! Her sitter jeg på Peppes med en deilig cappuchino 1 time før tiden og jeg har stresset litt inni hodet for å få alt til å gå opp med småens trening, middag etc etc og her sitter jeg da og har en time til gode! Jeg blir litt stressa av det kjenner jeg, men da er det bare å skrive litt lese vgnett, oppdatere twitter og alle viktige ting 🙂


Men av og til er jo en time for seg selv på kafe en deilig ting skulle bare ønske jeg hadde husket boka mi.. Har nettopp begynt på «Syv søstre» av Lucinda Riley og den lover godt, men den ligger på hodeputen hjemme! 

Så da e blir jeg sittende her med cappuchinoen min og surre 🙂 Godt det 18 mai om en uke og jeg tenker andre ting enn frokost til ordføreren, flagg og pentøy!

Hipp hurra liksom 😉
Jeg får satse på å henge opp rett flagg selve dagen 😉

#Jadda
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg