29.mar.2012

29 mars 2012

I dag er en typisk anfallsdag…våknet opp med litt hodepine og klarte å vri sikkert litt mye til venstre eller noe annet idiotisk,så hodepinen kom med ett brak! nå ligger jeg rett ut og venter på at medisiner skal virke!

Er så heldig at jeg får minstemann levert på døra i dag etter barnehagen,så jeg kan sove litt nå med god samvittighet,skal på foreldremøte i kveld og det er kjempeviktig-så det er bare å bli bedre i løpet av dagen eller bare holde ut!! jeg har ennå ikke hørt noe fra sykehuset om når jeg ska dit,men nå regner jeg med at påskefeiringen blir hjemme:) Ungene gleder seg til den store påskeegg jakten vi har hvert år,tar ca,15 minutter-men da er påsken i gang for de-hærlig!!

Håper jeg er bra og kan nyte ferien med de skjønne små med strandturer og grillings,familie og kos:) i vinterferien lå jeg rett ut og stakkars skolebarnet mitt var litt her og der,så jeg satser på en megapåske!

Hvis noen lurer på om det er fint å være hjemmeværende så er det ikke det! var på kafe en tur i går med mange aktive,spreke,flotte damer og alle snakket om jobb og hva de skal rekke og hvor deilig det var med en fridag:) jeg husker hvordan det var og savner det ! det er kjedelig når dagens høydepunkt er en evt handletur.. nå høres jeg veldig negativ ut og det er ikke meningen,men dagen er litt dårlig..! men den er sikkert bedre senere i dag:)

ingen bra dag i dag ,kommer sterkere tilbake:) vil så gjerne fleipe litt med det-men hodet virker ikke,jeg reklamerer for den blonde jenta jeg er;)

sier god natt til lunch!! ha en strålende dag!!

M.M

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg