2 april 2012

musicnodes
Vamp: Godmorgen, søster

Denne sangen er en av de vakreste jeg vet og mange andre av VAMP 🙂 Nå er det påskeferie og i går hadde jeg en helt (&/%&%&%%/&%& grusom vondt i hodet dag,kjente ut som en øks satt fast på midten… Og ungene synes det var såå gøy å spille på keybord lenge og vel…kan jo ikke si noe på det! Det er verre i dag,ungene har påskeferie og en mamma som ikke orker så alt for mye! Minsten er strålende fornøyd med å bade,leke og se litt tv-størsten KJEDER seg og da KJEDER hun seg og det er ikke mange å leke med i dag..tro meg hun har prøvd..resignasjonen har slått inn og hun har funnet frem tegnesakene igjen! stakars:(  På onsdag skal pappa være hjemme,han har fri og har planlagt skogstur,jeg hadde tenkt å prøve å bli med,men så leste jeg om en edderkopp som hadde flyttet inn i øret på en dame og pass deg for flåtten….!! mediene vet å skremme oss med fobier:(

Hadde en del anfall i natt,så er litt sliten i dag og det er synd når man helst være gøy mamma i feriene og ikke bare det vi andre klasse foreldre skal holde 17 mai arrangementet i år og jeg har fått den noe ydmykende oppgaven å samle inn gaver til lotteriet,dvs gå i butikker å spørre om de har noe å avse! kan tenke meg noe morsommere å gjøre,da f.eks edderkopp i øret..;)

Jeg har vært så heldig å ha en gammel,ikke gammel da men en venninne fra vi var ungdommer på besøk i helgen,hun skulle prøve ut noen smerteplaster på hodepine,men det hjalp ikke denne gangen,men vi mimret litt og lo mye,så mye at jeg mtte gå rett å legge meg etterpå..og da kom jeg på mye morsomt : som et anfall jeg fikk en gang når jeg og søstern min bodde sammen og jeg hadde klart å klatre opp på et skap(det er egentlig fysisk umulig,har prøvd senere…) og oppå der fikk jeg anfall og igrunn var turen opp der et anfall også,når jeg våknet oppå skapet ble jeg noe engstelig,fordi jeg kom meg ikke ned igjen…heldigvis var søstern hjemme og hun lurte fælt når hun hørte banking oppe på stuegulvet(skapet var rett under;) og kom etterhvert ned og fant meg jo ikke før hun hørte jeg mumle noe oppe på skapet,jeg hørte hun kjempet og tilslutt klarte hun å hikste frem om det var lov å le…og jeg måtte jo bare la hun skratte seg ferdig,ellers kom jeg jo ikke ned..så ropte hun på Mannen og han måtte selvfølgelig få lov å le seg ferdig,noe som tok tid,så i grunn var jeg der oppe mye lenger enn nødvendig…;) de visste heller ikke helt hvordan de skulle få meg ned,men etter mye om og men kom jeg meg ned noe forkvaklet!! godt jeg var noe tynnere da;)

det har vært mange sånne episoder og vi klarer heldigvis å le av de;) før, når jeg bodde i Berlevåg-hadde jeg en hund som het George og han passet på meg og jeg skjønte etterhvert at han varslet anfallene mine så jeg fikk lagt meg ned-ellers har jeg en tendens å gå på badet,sikkert fordi det er så mange fine fliser der å slå seg på..!

En gang hadde jeg malt en bokhylle og George stressa så veldig(det var sånn han varslet) men akkurat da tenkte jeg kun på å bli ferdig med hylla,så jeg nektet han adgang på rommet og ba han legge seg i gangen og jeg fikk selvfølgelig anfall med nymalt hylle og malespann i nærheten…rest my case,men heldigvis kler jeg burgunder rødt;)

god påske 🙂

M.M

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg