9 Apri, 2012

Her er et bilde fra et galleri fra Reykavik,vi har tatt det gjennom et vindu,vi hadde ikke tid til å gå på kunstutstilling den gangen vi var der i høst-naturen kallet;)

Uansett i dag er påsken ferdig og godt er det, hverdagen er i grunn best,men denne påsken har søstern min pisket meg rundt ,så vi har kjørt lass med søppel,plast,flasker (97,50;) ,så vi var virra rundt i 3 dager og jeg er UTSLITT…!!! men det er så deilig,jeg ser det ene rommet nede og det har vi ikke gjort på en stund og fretex har fått sitt også!

I går sov jeg ikke på dagen og enda vi hadde leid George Clooney film og alt så husket jeg ikke slutten….jeg måtte få den fortalt på nytt i dag,koko-liit utafor! men shit samma-det er blir fint;)

Merker at det å løfte bokesker og div andre tungeting som tv`er osv ikke hjelper på å fikse ribbeinsbrudd;) men sta som et esel og mye kjeft fra søstern som er like sta-vi hadde begge lungebettennelse samtidig for 2 år siden og begge hostet på oss ribbeinsbrudd og jeg husker at hun ikke satt i ro hun heller,så familiesvakhet;)

Noen anfall i påsken har det selvfølgelig hvert,men det er helt vanlig:) jeg er spent på å bytte medisiner,kanskje det hjelper…husker sist,jeg var våken i 18 døgn og dag 12 tålte jeg dårlig at noen spøkte med meg…holdt meg mest alene jeg da..jeg lå som kylling på spidd hele natta for jeg hadde bestemte meg for å ikke lese,se tv eller holde nattavakten med selvskap! men jeg måtte rulle rundt og rundt forsiktig i senga fordi hvis man for et anfall så utløser det en alarm;) jeg husker en kompis som hadde en sånn alarm hjemme i senga si i Oslo og avtalen med 113 var at de ringte og hvis han ikke hvarte rykket de ut..han hadde fått tak i en dame for natten og selvfølgeliig glemt å slå av alarmen og han hørte ikke telefonen…så da kan dere tenke dere følelsen når det står 3 ambulanse folk i soveromsdøren…kremt..** han var noe pinlig berørt og ille til mote:) men han hadde et godt forhold til ambulanse guuta,så han fikk bare klapp på skulderen,men utrykningsregningen måtte han betale,dvs 3000 kr;) tror ikke han så mere til den dama!! he he-stakar,det er max uflaks! kan jo ikke tenke på alt når man har damebesøk;)

Jeg våknet en gang 400 m fra huset mitt jeg også i en vel ødelagt silkepysj dvs knappene var ødelagt ned til magen,mye av meg synes ihvertfall! uansett jeg hadde plukket masse blomster og tatt Geroge(hunden) min med på tur,dette husker jeg ikke i det hele tatt.. når jeg kom til meg selv,følte jeg meg noe vel naken,men hadde masse flotte blomster;) George gikk rolig ved siden av meg,han skjønte når jeg hadde anfall (KPA)..Min beste venninne bodde hos oss da og hun holdt på å daue av latter når jeg kom hjem med litt kvister i håret og nydelig med ødelagt pysj;) Godt folk kan more seg på min bekostning;) Jeg har gjort mye rart! en gang kjøte jeg en seleshorts (lilla med rød prestekrager) NYDELIG-NOT!!!, hun damen i butikken sa jeg var litt underlig,men shortsen skulle jeg ha…jeg fikk heldigvis pengene tilbake;) jeg hadde ikke sett bra ut!!

Gleder meg til kveld og TOP GEAR  og bare ligge rett ut-er sliten,men god sliten,deilig å ha gjort så masse og ha tømt huset:)

Ikke god påske videre,men god top gear kveld;)

M.M

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg