Kl.er 19.18 (husker ikke datoen;)


Her har vi hjernen min i dag…;) eller ikveld! Det hjalp ikke sånn innmari mye å tryne ned trappa,men heldigvis var jeg ved mine fulle fem,eller det er kanskje å skryte på seg litt mye;) uansett jeg seilte ned de 6 siste trinnene og lå som en ball nede på gangflisene,men jeg klarte å redde hodet-dagens bragd,nesten så jeg fortjener hornmusikk,men det er det verste jeg vet,så jeg skal trøste meg med litt Øyvind Staveland senere!! fikk nok en liten abcens,dermed var det gjort-godt det ikke var en hjort,da hadde jeg hoppet frivillig ned trappen!! Litt humor ala Jan Eggum humor her,kanskje det er bare det er noen få av oss som synes det er festlig-jeg går på konsert med han bare pga historiene hans,han er hysterisk festlig-stand up med triste tekster i mellom:) hærlig!!

Uansett i går var en grusom dag,masse anfall og styr,medisiner og kokogjøk osv,det går greit-det er bare den hodepinen som kommer samtidig og ingenting hjelper…! desuten kom en av mine beste venner innom i går og sa hadet…hun skal flytte og hun får det sikkert helt supert,men det er FORFERDELIG å si hadet…:( men jeg ønsker henne alt bare godt og regner med at det blir bra å bo nærmere datter og barnebarn:)

Mannen er dratt på Jarle berntoft eller hva han heter konsert og skal kose seg ,så det er bare småen og jeg som holder fortet,størsten ville sove hos tante:) lillesmåen sitter i senga og synger om Kaptein Krok;) hele huset vårt er et sjøvører skip med flagg på utsiden og alt,han står ofte ute i Sabeltann utstyret og roper til alle som går forbi…ikke roper,mere intervjuer dem-he he;) jeg kryper meg rundt og lar han holde på-selvtilliten hans er ikke noe å si noe,likner på pappaen sin:)

jeg har vært på kafe i dag med mine beste gode venninner , jeg er så heldig med mange gode venner! vi skravlet og koste oss,niesen min på 8 år var med også,hun satt der i 1,5 time og holdt ut-det står respekt av det;) men uansett,etter kafetur,trenger jeg nesten å sove et par timer…men det var det ikke tid til,barna hadde besøk-kjempekoselig:) men du verden så kreative de blir….de lekte “spioner” og jeg måtte ikke se…blond som jeg er så så jeg ikke etter hva de drev med..men så måtte jeg prate med en av dem og de hadde da klart å åpne vinduet til lillesmåen og klart å hente stigen som feieren hadde brukt og klatret ut og inn..hehe! det gikk heldigvis bra!! Skjønne besøket vårt er veldig nyskjerrig av natur,det beundrer jeg veldig og hun spør og spør og i dag var epilepsien på agendaen og det er fint for mine barn også-fordi de hjelper med å forklare og da kan jeg si hva som evt er rett og galt:) jeg sier bedre å spørre enn å lure! Min største fortalte venninnen sin at hun lo første gang hun så det som 5 åring og jeg sa at det er jo helt greit,kanskje jeg hadde ledd jeg også hvis jeg så meg! tror hun hadde dårlig samvittighet for det,men jeg tror hun har endelig forstått at det trenger hun ikke!! 

lillesmåen så 2 anfall i sommer,tror han så da jeg brakk spisestue bordet,kanskje han egentlig tror mamma er Pippi,utrolig sterk;) selv om jeg ikke klarte å ta knekken på peisen..hmf! håper egentlig jeg ikke prøver på det igjen-auuu!! jeg fikk jo endel anfall i sommer og jeg flyttet rundt på dobbeltsengen og lillesmåen oppdaget dette sammen med niesen sin, han har den søteste,men høyeste stemmen i verden(ala kastrat sanger;) og han skulle hente pappa en gang og ropte og ropte,ikke helt nydelig når det føles som om hodet skal sprekkes…Niesen min var helt rolig,hun kommer til å bli sykepleier eller lege,nesten sikker på det:) Han fløy rundt sg selv og hylte på pappa..det var en del blod,så han ble kanskje litt redd-men vi snakket om det og da var alt greit!!

Det sto som bloggtips på forsiden at man kunne blogge om bøker man har lest…det kan ikke jeg fordi jeg har lest alt for mange-men litt grotesk som jeg er elsker jeg bøkene om Dr.Hannibal Lecter;) det er noe helt annet enn filmene! det er nesten så man blir litt  betatt av Dr.Lecter;) det er helt utrolige bøker og den siste om Hannibal har forfatteren brukt 8 år på å skrive-dvs et mesterverk! desuten “er han høflig”,han sier (denne fiktive personen) at han bare spiste uhøflige bøller( Frittgående bøller )og det er vel ikke så stygt gjort;) he he! jeg så et intervjue med en ekte kannibal og han var ikke høflig,han var bare skummel og skrekkelig…håper mannen låste døren;)

kjenner på hele meg at det trappefallet var ikke helt godt og kanskje det øker litt på anfallene og de blir kjedelig på en lørdag…jeg skal klare å se repreisen på “true blood” kl.23.00-skal klare!!!  viktige ting:) hva er vel et liv uten Vampyrer;) elsker vampyrer! tror de hadde elsket meg også,så mye blod som jeg søler rundt;) godt det  er historier…kanskje ikke fullt så elskverdig hvis de hadde stått på døren,hvis ikke de hadde kommet i Aleksander Skaarsgaard skikkelse-hadde vel invitert han inn da;) så selvfølgelig hadde jeg ringt søstern min som er singel…jeg er jo gift;) **kremt** 😉 Selvfølgelig ringt søstern..ingen tvil-klart det osv;) er jo tross alt gift..så ja jeg hadde ringt!! ferdig med det! yep;) skulle noen tilfeldigvis ikke vet hvem det er så er det heeeelt utrolig-google med en gang!! og se “true blood”

Ha en strålende lørdagskveld-det skal ikke jeg…orker ikke så mye stråler i dag;) har popcorn!!

M.M

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg