17 April 2012


Igjen er vakkert glasskunstverk fra Island,gjennom vinduet:) jeg er så blond at jeg ikke har skjønt hvordan man får hentet opp andre bilder enn den mappen jeg har og jeg vet ikke helt hvordan jeg gjør det helle…av og til kommer det mye rart,jeg får ikke sett hvilket bildet som kommer opp….det kan jeg sikkert,men blondie vet ikke helt hvordan;)

Det har vært en lite artig natt..masse anfall og det kjennes ut som halve tunga er gnagd i stykker og når jeg tenker på det var det kanskje ikke den lureste dagen og lage sterk indisk kylling…men lagd er lagd;) heldigvisvis gror det fortest i munnen! kroppen kjennes ut som en stoor geleklump og denfølelsen er ikke god når man ikke ser ut som en blyant..en stor barbamamma:) det er nok ikke så ille som jeg tror,men det er en underlig følelse! kjedelig å våkne gang nr 3 på badet(det er dit jeg går,der er det fliser…;) og jeg så trippelt i dag tidlig og lurer på hva ungene fikk med seg-tror jeg går på autopilot der:)

det med å ikke orke er kjedelig,jeg er sååå glad for at ingen i familien har støvallergi-da hadde vi hatt et alvorlig problem nå;) jeg har visst krav på ditt og datt,jeg fikk et sånt skjema hvor jeg kunne søke på forskjellige tilbud…mye bra der,men jeg trenger ikke personlig assistent-jeg klarer selv!! jeg trenger ikke støttekontakt,virkelig ikke,har mange venner:) og det hadde vært typisk meg å prøvd å grave frem noen problemer hos en evt vedkommende og skulle ha ordnet opp…så nei takk!! evt taxikort hadde vært greit fordi i dag hadde vært en grusom dag å måtte ha gått ut,men min kule fetter Trond,stiller opp og leverer og henter minsten:) det er så mye hjelp i det!! det var mye annet artig der jeg kunne søkt på,men jeg føler meg bare enda sykere når det kommer mennesker med hvit frakk komme hjem til meg….NOT! en som kom å tok vekk litt støv,skulle jeg kanskje ikke fornekte;) jeg har visst krav på mye rart hvis jeg vil søke,men jeg har alvorlig vondt i vilja…!! og vondt i lysta!!

Jeg vasket vinduene her og det var virkelig ikke lurt med ribbeinsbrudd..de kommer aldri til å gro fordi jeg ikke klarer å holde ræva i ro..hjernerystelsene kjenner jeg ingen forskjell på,har vondt i hodet uansett! men hva kroppen venner seg til er utrolig,det er få ganger hvor smerter stopper planer vi har eller ting vi skal! da er det alvorlig! og da er det kjedelig;) ikke lov til ditt og ikke lov til datt! før i tiden hvor jeg tok dette lite på alvor,så havnet jeg selvfølgelig mye mer på sykehus og jeg lærte meg fort hvordan jeg skulle komme meg hjem i gjen;) hvis de trodde jeg hadde hjernerystelse,så hadde jeg alltid en bok med i veska og latet som jeg leste og da tenkte de at jeg var bedre og sendte meg hjem:) men så møter man leger som ikke lar seg lure og de er ikke gøy,så da nektet jeg på alle deres forslag og krevde å snakke med epilepsi legen min fra “spesial sykehus for epilepsi” og det liker de dårlig,da setter jeg deres løsning i tvil! jeg hadde en erkefiende på AHUS og bare jeg så han ble jeg verre…og han truet med å legge meg i respirator fordi jeg nektet å ta medisinen han mente jeg skulle ta..(det var den aller første epilepsi medisinen som ble lagd og hadde en liste på et par km med bivirkninger…:) så nei,det endte med at jeg ble sendt hjem-utrolig profesjonellt-NEI! han nektet meg å gå ut å røyke også en gang,det var forsåvidt greit,men når jeg spurte om å låne telefon til å ringe epilepsi legen min,sa han at jeg fikk komme meg ned til telefon kioskene,så jeg spurte om jeg kunne gå å ta en røyk samtidig-det var jo samme veien;) jeg tror da han var i stand til å rive en telefonkatalog i to,ihvertfall når jeg kom opp igjen og fortalte hva epilepsilegen hadde sagt og det var heelt motsatt av hva han mente..da ble det avskjed på grått papir igjen!! jeg tror at hvis han ser meg ville han bare kaste meg ut med det samme  og spare masse tid;) jeg skulle til nevrolog på AHUS i februar og jeg var veldig klar på alle andre bortsett fra han og hun damen  andre enden var heelt sjokkert “hvaaa,han som er sååå søt” og når jeg sa hvor da??,ble hun sur også-de er litt hårsår der oppe..men i stedet for han fikk jeg “cruella de ville ” i stedet..rest my case-det var en bortkastet dag! leger liker veldig dårlig(ikke alle da) hvis du kan mere om din situasjon enn de selv! mye rart og alle de rare har jeg en følelse å ha møtt;)Ser at jeg er “litt” negativ i dag..nå har jeg skrevet ut noe frustrasjon og det er bra for nå kommer de skjønne små hjem snart:)

 neeeei,skal jeg prøve å fange noen hybelkaniner;) trenger jo ikke å ta alle med en gang:) ha en strålende dag:)

M.M

1 kommentar
    1. Himmel og hav, stakkars dæ! For en h dag du har hadt og kanskje har.. Ja det er sikkert lurt og få det ut, men tunga di høres helt forferdelig ut! Krøllete huff!!
      Goood bedring <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg