20 April 2012

Jeg skulle i bursdag i dag-skulle faktisk!! hadde bestemt meg og følte meg overhodet ikke klar til noen ting,følt meg elendig i hele dag,sånn betale for å sove følelse…men i bursdag skulle jeg! men ungene hadde planleggingsdag i dag og men største var sammen med en venninne dro minsten og jeg til legen , det var han som skulle til legen……og han synes de var såå spennende med alle instrumentene der og den kule fastlegen han har lot han prøve ut alt på mamma…første gang det gorde vondt med blodtrykksmåler;) uansett  jeg sa til legen at jeg var litt små slapp,så hvis de skulle bruke meg til prøvekanin,så kunne de ta tempen og da hadde jeg feber,rød hals og litt betent i ørene…det var det viruset som gikk nå…virus for svarte inni (/(/&/(?=)((/&/(%(, jeg blir IKKE slått ut av virus!! og vi som har kroniske sykdommer,skal unnslippe feber og andre sånne møkkating som er litt ekstra irriterende:( så her ligger jeg da med klut på panna og stappa full av parasett(sukkertøy for garva epileptikere),uansett jeg MÅTTE da det for å holde feberen nede,så ikke feberen skulle øke anfallsfrekvensen! DRIT OG DRA,JEG SKULLE I BURSDAG!!!!! 

ja ja,det blir Knut Nærum i stedet hvis jeg holder meg våken..blir litt slapp av feber nemlig…jeg tåler masse anfall,ribbein,hjerneskader osv,men feber-det er utrolig barnslig!! men alt går bra:) jeg overlever,er bare litt bitter pga bursdagen!!!! endelig ut av døren;) jeg føler for å uttale noen lange ukirkelige gloser!! men de passer seg vel ikke i det offentlige rom;) dette har skjedd før,men da kunne jeg ihvertfall si at jeg var på sykehuset;) ikke feber,som sagt barnslig!!

Neste helg blir gøy,da er det blir det bryllup,det blir spennende, vi gleder oss masse,hele dagen er bare kos (håper jeg ikke får feber;) neida-da er det bare å holde ut-siste gang jeg prøvde meg ut,var jeg hjemme 20.50,rakk Nytt På Nytt da også;) uansett-kjole er endelig kjøpt,en kjempegod venn har strikket bolero til meg og ***kremt***”hold inn” er innkjøpt dvs jeg er klar;)

jeg kjøpte en kjole først på et nettfirma jeg fant på finn.no, jeg fant leppestift merke på kjolen og det vil jeg ikke ha…men de vil ikke ha den tilbake og dette er et firma,jeg har sendt den tilbake med sporing ,men fikk mail om at den ville bare komme i retur fordi de var på ferie og ville ikke ha den-det er snakk om 600 kr,men nå er det prinsipp..så nå vi kjøre til Fetsund snart!! jeg nekter på kniven!!kanskje utrolig barnslig,men jeg vil IKKE ha den kjolen! selv om den er nydelig,men ikke med leppestift merke..

I går tryna jeg i badekaret igjen,jeg må snart sette opp kamera der,tror nemlig jeg ikke er spesielt grasiøs..kjenner ihvertfall ikke sånn ut;) tok trappa på lørdag,koko-men jeg landet heldigvis ikke på hodet,jeg klarte å ta meg for:) det er ikke mere is,så jeg må finne andre tryningsarenaer…utrolig flink til det:) Havnet på gulvet etter jeg sklei av stolen under en middag her ogs,stiilig..! men men ,jeg holder tryningsantallet oppe til vinteren begynner igjen! aldri så galt osv!!

Dette blir en bra kveld…jeg sovner snart;) våkner jeg igjen,så har jeg popcorn,de slår heeelt klart en middag på “Miramar” 😉 Håper dere koser dere masse jenter og da Spesielt bursdagsbarnet <3 veldig glad i deg og vi ses snart!! til neste gang-hold dere unna virus…

M.M

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg