29 April 2012


Litt grotesk bilde på i går hvor vi var i et FANTASTISK bryllup med to skjønne venner, det var mye tårer og latter, skuespill, tøff bryllupsvals eller det var en dans med tøff koriografi!! flinke folk:) Det var Vakkert og alle de flotte talene, derfor dette øye-de fleste gråt seg gjennom talene, ihvertfall jeg da;)

Uansett, det øye er mer et bilde på hvordan en fest som varer lenger enn til klokka 21.30 blir for meg…;) jeg dro hjem før den lekre kaken kom frem, jeg var hjemme til 23.30;) festløven sin det…Rakk å ta medisner mellom 2 anfall og dagen i dag er en sånn dag hvor man bare gleder seg til kvelden…;) synd men sant! Men av og til er det verdt det og i går var en kveld jeg ikke ville vært foruten ,omså jeg fikk  100 anfall! I kirken sang Siw Klynderud så veldig vakket og skryt skryt, albumet hennes har akkurat kommet ut og heldige oss, som fikk høre henne synge i kirken, en ekstra spiss på det ellers perfekte brylllup <3, søk Siw opp og hør den vakre stemmen hennes:)

I dag har det vært en grusom dag med en hel haug av hodepine,den sitter godt enda- igjen den øks følelsen, (som en øks som sitter midt i hodet…;) godt den ikke sitter der, det hadde ikke tatt seg pent ut til kjolen i går;) og for en gang skyld hadde jeg tredd på meg en kjole..det er ikke helt meg, men den kjolen var tredd så stramt bak at den holdt ribbeina på plass;) kanskje jeg skal fortsette å sprette(det var også litt skryt;) jeg mener tusle rundt i stramme penkjoler..;) de som kjenner meg vet at det er det verste jeg vet!! Gi meg en svart tights og lang genser så er vi der!!

Alle mener jeg skal ringe å mase på “sykehuset”, men det er tungt med alle sånne skal og må ting- skal være frisk for å være syk osv..samme gamle regla..! Uansett så passer det dårlig i mai og egentlig i juni, juli og august også…det er bursdager, ferie og tilslutt skal jo minstemann begynne på skolen, så sånn som situasjonen er nå, har jeg ikke tid til å bli frisk…alle sier jo alltid det hvis de får feber eller noe annet dritt, ååhhh, har ikke tid til det nå -man har aldri tid til å bli syk, er man syk bestandig, har man ikke tid til å bli bedre! Jeg vet ikke så mye annet akkurat nå! Når jeg var gravid med begge i grunn, kunne jeg ikke tilslutt huske hvordan det var å ikke være kvalm, men når jeg endeliiig slutta med det, ble verden en god del vakrere:) bare det å ikke kaste opp fordi jeg vasket håret fordi shampoen luktet eller noen drakk kaffe for å ikke snakke om timian, eller forresten,det er ennå for tidlig å snakke om ennå, jeg må vente til de flytter hjemmefra-timian er noe ondskapsfulle greier, får jeg et lite sniff av noe som likner blir jeg grønn i fjeset…så etter to graviditeter med mye kvalme og det som hører med det,tar jeg heller 100 anfall, og det er ikke spesielt artig det heller, men alt er bedre enn kvalme;) Jeg blir HYSTERISK hvis jeg hører at det lusker omgangssyke i nærheten..så de fleste i barnehagen og skolen har skjønt at de holder klokelig munn hvis jeg er i nærheten, det er noen få som ikke har fått det med seg, men etter jeg har forhørt de grundig om hvor, hva, hvor lenge osv så nevner de sjelden med meg i nærheten-skjønner ikke det;) Jeg er utrolig slitsom når det kommer til dette..;) ikke bare litt heller..! 

Jeg våknet i går med den verste (for å overdrive litt) hodepinen ever og 38 i feber og med et stort ønske om å bare bli i senga, men jeg reiste kjerringa og kom meg i utstyret og så Fantastisk glad jeg er for å ha blitt med på noe så vakkert som gårdsdagens bryllup <3 GRATULERER og GOD TUR!!

M.M

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg