11 Mai 2012

 

    Dataeksperten dvs meg…har for det første klart å finne nok et bilde av en geiser og har nå en lang svart linje som følger alt jeg skriver…hmmmm, lurer på hva jeg har trykt på! Jeg får det ikke vekk ihvertfall.. Utrolig irriterende! 

Jeg har for ikke så lenge siden prøvd på nytt å ommøblere badet for et par timer siden, jeg glemte å lese noen intereørblader først,for det var ikke så veldig pent etterpå..det var bare å sette ting på plass igjen! Men etter en sånn ommøblering, blir jeg så svimmel så jeg begynner nå å unnskylde skrivefeil;) De blir de sikkert maange av,det er noe kjedelig å sope sammen smykker som jeg har brukt timevis å se på at søstern har lirket fra hverandre…Jeg har ikke tålmodighet til sånt og nå må hun gjøre alt på nytt;) 

Uansett,fikk meg et veldig, det er et ukirkelig ord for )(&/&%&%#&&%$%#$” på pc språk GTK (krampeanfall) i stad, jeg skulle sove, men tok anfallet først – så var jeg liksom ferdig med det..! Dette var et ulogisk anfall, jeg bruker å få på natten, da kan de vel holde seg til det! Hvis ikke jeg har hjernerystelse, tror ikke jeg har det, bortsett fra konstant hodepine..! Hvis den noen gang forsvinner, kommer jeg til å bli mere enn skeptisk, hva er det som venter nå..kan ikke være bra osv – optimist som jeg er;) Jeg er det,bare orker ikke akkurat nå:)

Denne helgen har jeg ikke tid til epilepsi!! sånn er det,håper den skjønner det…igrunn er den ikke sånn innmari forståelsesfull, men jeg får leve i trua:) vi skal ha barneselskap med 25 barn på lørdag, jeg har heldigvis en engel som baker sjørøver cupcakes, alt for Mini Sabeltann.. og på søndag er det familiebursdag og det blir en hel haug;) Det er så koselig,men da har jeg ikke tid til å ligge i senga!!

Så “kjære” epilepsi i forskjellige grader, kan du holde deg unna bare til over 17 mai??? please:) jeg tåler abcebser og anfall på natten, men resten kan du styre deg for, ellers ender det med et borr i hjernen, det har epilepsi legen sagt og han tror han bestemmer…! Så HOLD DEG UNNA!! Hørtes det litt slemt ut, det er vel mest meg selv det kommer an på, sove nok,spise da og da,ikke finne på å være lenge oppe, ikke gå ut,men passe på å ta “dop medisinen” kl 19.00,så egentlig blablabla, så da kan den holde seg unna:) Satser på at det er en deal;)

Underlig nok skal jeg ut å gå i finværet (ironi) det bøtter ned og jeg skal på apoteket, jeg sier til de at jeg må hente helge dopet;)  så må jeg kjøpe frukt til kakepynt, popcorn til ikke Nytt på Nytt:( men noe annet de sender i stedet! Man vet når sommeren er kommet når alle gode programmene på tven blir borte og regnet kommer:)

Uansett jeg skal ut å gå med Billy Idol på ørene, han kommer på Kollen festivalen i år, men billettene er fantastisk dyre, så jeg har meldt meg som frivillig, men håper bare formen holder, hvis jeg er så heldig å få være med:) Billy og jeg har en ny vår, han var min fjortisshelt, men jeg har begynt å høre på han igjen og det er myye bra og VAMP selvfølgelig <3 

Nei,ut på tur, alltid blid eller noe:) Ha en fantastisk helg!!

M.M


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg