21 mai 2012


For en fantastisk dag…neei…! Jeg våkna. prøvde å stå opp, men det gikk ikke…! Helt utrolig, det gikk ikke!! Nå har jeg sovet noen timer og har klart å spise frokost, men har flere timer å sove kjenner jeg! Som Jeg har sagt før, den hodepinen burte vunnet en pris..den er helt fantastisk smertefull og det meste gjør vondt! selvfølgelig har de et byggeprosjekt ca 100 m nede i veien, men du verden hvor mye stein knusing og gravemaskiner bråker når det føles som de bor inne i hodet!

Jeg har vært alene hjemme i helga, derfor er det gjerne en dag som er litt tøff etterpå,jeg går og spenner meg hele tiden, men snille pappa med fru har hjulpet meg og hatt ungene noen timer både lørdag og søndag + at mamma og søstern har vært her på etter middagen på lørdag:) men natt til i går ville størsten sove hos meg pga mareritt e.l og da sover ikke jeg i tilfelle jeg får anfall, det er ikke noe vakkert syn 😉 Men i natt derimot hvor mannen var kommet hjem, tok anfallene igjen og kom på rekke og rad, det var akkurat som de ikke kunne vente på at det andre var ferdig, det føltes sånn ihverfall og jeg er støl i dag, så et par kramper har det vel vært!! så jeg holder fortet i dag og synes livet er kjipt!! klage klage…;) mener ikke det,men av og til spiller ikke livet og jeg på samme lag! sånn er det bare!

Har ikke så mye på hjerte egentlig , bortsett fra å klage;) Jeg venter på å komme inn på de )(=/&&%&$#&$ stedet for å bytte medisiner, men jeg tror egentlig ikke det blir før etter skolestart og jeg er alt for overmedisinert allerede og husker dårlig (eller kanskje det jeg vil huske;) , uansett overmedisinert, jeg må fungere pga unger og familie og stort sett gjør jeg det, men ikke i dag – ikke i det hele tatt…

jeg kommer sterkere tilbake,nå gjør det vondt å skrive, så da har jeg vel klagd nok 😉 ønsker alle en strålende soldag!!

M.M

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg