2 August 2012


Yep, vi har ankommet Norge, dvs Landet som flyter over av regn og vind…jeg som ikke er så glad i varme må innrømme at dagene i Alanya gikk alt for fort…Vi hørte Islamsk bønn 5 ganger daglig,vi bodde rett ved en liten flott moske-vakkert å høre på:)

Vi leide en leilighet som var heelt perfekt,men to badebasseng og ingen kiosk,så vi slapp mye masing der;) Det er så koselig ned i byen og de fleste tyrkere er kjempekoselige og hjelpsomme! Og ikke minst,jeg er blitt en djevel til å prute;)

Jeg måtte sove ca 2 timer daglig og ikke legge meg senere enn 00.00,da hadde jeg ødelagt mye..kvelden før vi dro,var jeg på legevakten med feber og betent sår under foten,men takkskjebne,Gud m flere,så slapp jeg å skjære opp…men 17 timers reise dagen etter,var ikke helt flott..! men alt går!

Ferien har vært en suksess,vi har holdt firfisler,sett store gresshopper,liten kosepus v bassenget:) vi har vært på en resturant som heter :Sammys og han har vært med på “Turkey got talent”, han hadde min lille store på skuldrene og niesen min på hofta,mens han rulla rundt på en tønne…senere hadde han 8 ølglass på hodet,spinnende tallerkener m.m,man kan lure på vitsen med å gjøre alt dette-men folk ble i stemning og det er bra,for maten var kanskje ikke det aller beste vi har smakt!! bortsett fra verdens beste strawberry daycari uten alkohol:) Vi har opplevd mye!! kunne vært lengre:)

 

Det som skjer når man kommer hjem, er at man er utslitt…anfall i hele natt og 6 stk i dag og selvfølgelig måtte lille min finne meg på det siste(han har anlegg for kastrat synging), han ringe små hysterisk til Tante Line som aldri svikter og kom opp! Det ble for mye for småen,han måtte på med Sabeltann utstyret for å normalisere ting, han var redd..stakar:(  men dritthelvetemøkka()&/(%)&%&/$&% anfall, det er kjedelig!! det er ikke så lenge igjen av ferien til ungene og jeg vil ikke bli veldig dårlig nå og jeg SKAL til Island og småen skal begynne på skolen!! Men jeg har holdt igjen så lenge,så smeller det tilslutt..

jeg har selvfølgelig ikke hørt noe fra “sykehuset”…det er vel litt mye å forlange,vi søkte jo i mars!! Innen jeg har kommet meg dit,er kroppen herpa av medisider,jeg vil orke mere! Jeg er drittkjedelig i en alder av 37 år…føles av og til som det var det..! dette er livet og sånn blir det resten av det også…! Litt negativ nå,men er møkkalei!!

Men jeg har mye å glede meg over og det glemmer jeg aldri, familie og venner <3 skal snart til Island og Italia og ikke minst på VAMP konsert i november:) det er jo det ene høydepunktet etter det andre,men har bare en drittdag og det er mest pga at småen så anfall,jeg vil ikke skremme de..heldigvis var størsten ute å fløy (hennes nye hobby;)

kanskje jeg får brev i morgen…kan håpe- evig optimist…

M.M

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg