7 August 2012

Dette er sånn jeg føler meg nå etter to dager til sengs… fordelen til dinosauren er at den er tynnere enn meg…fordelen er jo at jeg har overlevd denne verden;) he he 1-0 til meg, litt for mange kilo eller ikke;)

I dag, I dag kom det  )(%$/%&/&%$&$#& brevet fra “sykehuset at jeg var velkommen 14 august……….!!!!!! Det har ikke jeg tid til! Sånn er det! Men så må jeg:(  Men jeg vil være hjemme til skolestart og til Islandsturen min. Den er jo årets høydepunkt,vi er heftig forelsket Island og jeg <3 . Jeg evt rømmer til Island hvis det evt skulle bli en sak ut av den turen,da blir jeg FARLIG!!!! Men i.o.m jeg har ventet nesten et halvt år,kan det ikke være så farlig med 3 uker til??? Det er underlig få som er enig med meg…hmf, nemlig hmf…!!

Skal ringe dit i morgen å prøve å finne ut av det, for egentlig hadde jeg gitt de opp.. Og ikke noe galt om stedet,personalet eller noen – men jeg trives ikke der!! Bare det har en liten lukt av noe som minner om sykehus  osv får jeg vondt i vilja,lysta og alt annet jeg kan få vondt i;) Jeg snakker jo bare tull, for jeg har sytet og klagd hvor lang tid dette har tatt…men, jeg ble litt tatt på senga i dag i.o.m jeg hadde gitt de opp og hadde en egen fantastisk plan i hodet synes jeg selv da..;)  Men sist jeg snakket med de ,sa de midten av juli og jeg la hele ferien min på hylla, men heldigvis fikk jeg dra:) Men da har jeg sett for meg at alt annet går i boks også:) Og kjenner jeg meg selv rett gjør det det:)

Jeg vil jo dit og ordne opp med medisiner, men jeg vil ikke være der..vil være hjemme;) Men det gikk bra sist og det går vel like bra nå:) som sagt til det evig kjedsommelige: evig optimist;)

De to siste dagene har jeg sovet pga hodepine fra hel… og bare sovet nesten..Men jeg snakket med en venn som er psykolog og han fortalte om andre måter å bli kvitt epilepsien, å trene opp hjernebølger til å unngå epileptisk aktivitet. (han forklarte dette MYE bedre) som sagt psykolog:) Og jeg har bestemt meg,funker ikke disse nye medisinene skal jeg prøve det foran operasjon!! det er en i Oslo som driver med det,men man bør dra til statene førsrt eller Canada og det er jo en livsinvestering:) Så slipper jeg å forbli en eldgammel 37 åring:) (må si det så ofte jeg kan,jeg blir snart 38….;) 2 år til 40 år…**kremt**høres mye ut;) Kanskje jeg for en artig 40 års krise,da er det jo greit;

Tenk å bli frisk til en evt 40 års krise – å jo bare se det optimale i det;)

Lykke Til Meg..

M.M

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg