9 Movember 2012


O Holy Place…St.Peters Grav…fikke faktisk frysninger av å stå på så historisk grunn..jeg er helt håpløs med dette bildegreiene..Skjønner ikke hvordan jeg skal samarbeide med Macén..Minner meg om den ganger jeg gikk rett på en lyktestolpe, bukket pent til den og sa unnskyld 😉 I grunn et vældig pinlig øyeblikk i.o.m det ikke gikk upåaktet hen! Det var nede i Drøbak sentrum en sommerdag og da vrimler det av folk, men høflig til det siste er jeg , det skal jeg ha!! Men jeg prøver å utfordre meg litt med denne maskinen og har nå blitt med på Instagram, har t.o.m klart å legge inn bilder (bortsett fra profilbilde ) det skjønte jeg ikke,men klarer det kanskje i morgen når jeg ikke har lyst å kaste Macén i veggen og hyle av dyp frustrasjon;) Anyway, instagram profilen er “VampMeg”, det navnet er vel et granatsjokk for de fleste 😉

Jeg var på konsert med de på Rockefeller 1 movember med min beste beste:) Vi kosa oss abnormt og fikk frysning av Eivør Palsdottir og Liten Fuggel, elsker VAMP <3 Nok om det…tror de fleste har fått akkurat det med seg!

P.S reklamerer litt for mennenes Movember engasjement for prostata kreft!En god sak og håper folk støtter opp om det, selv om jeg innrømmer at jeg er mere enn hysterisk glad for at mannen IKKE gror bart, det er veeeldig lite kledelig på han 😉

Jeg har hatt noen anfall siden jeg kom hjem og blir faktisk mere sliten nå som kroppen ikke er så vant med det lenger, men ingen klager mener jeg 🙂 Jeg er fornøyd, så veldig fornøyd 🙂 jeg har mye mere energi og Mannen har spurt hva jeg stapper i meg for jeg har begynt å rydde i skap og skuffer og hiver og sorterer 🙂 kjempekjedelig selvfølgelig, men resultatet er vakkert 🙂 jeg er 90 % ferdig med julegaver også , t.o.m pakket inn og de neste 10 % er bestilt og planlagt 🙂 Kvalmt, ikke sant;) Det var ihvertfall det noen serverte meg her om dagen, he he! Jeg orker ikke stress i desember, da er det kos med baking, pynting, forestillinger og glade barn som gleder seg 🙂 Jeg gleder meg også til jul og da har jeg flaks som bor i Drøbak, her oser det av julestemning allerede <3

I all min rydding har jeg også gravd frem en bærepose med medisiner jeg ikke skal ha lenger, det var et nydelig øyeblikk når jeg avleverte all den kjipe medisinen til apoteket 🙂 det er så skjønt, hodepinen er gått ned masse , jeg tar smertestillende – det må jeg! Men ikke på langt nær det jeg måtte ta i sommer og det er som å våkne litt på nytt og orke mere 🙂 Jeg skjønner jeg var vært litt flat og likegyldig, men det kommer seg 🙂 De fleste kommenterer at jeg er blidere, mere energi og mere deltakende 🙂 JIPPI!!

MIn beste E og jeg var turister i egen by her om dagen og jeg anbefaler alle til å ta seg en førjulstur til Drøbak og tusle litt rundt i gatene og nyte livet!! Og avslutte turen på Cafe Teskje, der er det bare fantastisk og god stemning,koselig folk og fantastisk mat-elsker det! Det eneste som er megaviktig hvis dere vandrer rundt og støter på en tilfeldig lyktestolpe-SI UNNSKYLD 😉

God Helg!!

M.M

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg