02.10.2014

Høsten er her, endelig! Klar nydelig høstluft og vakre vakre farger! Jeg våkner litt til live om høsten, den får meg til å ville mere! Bare ikke akkurat denne uken, jeg har fått bihulebetennelse, det er høstens bakside, at man liksom alltid blir forkjøla eller noe annet unødvendig! Jeg sto tettitettitett med masse mennesker på t-banen i London forrige uke og der var det liksom helt naturlig å bli smittet av noe! Men jeg ble smittet av noe annet også, nemlig livsglede, det å bli rørt, ydmyk og stor takknemlighet spesielt da ovenfor mannen min som har tatt med meg på overraskelsebursdagstur til London for å gå på drømmebutikken Dr Martens i Camden, ene orginale Dr Martens butikken i verden og jeg hadde fått penger i bursdagsgaver fra masse venner, så jeg kunne kjøpe meg de bootsa jeg har ønsket meg i 3 år OLykke 🙂 På kvelden gikk vi på en fantastisk indisk resturant  som het Masala Zone, kjempegod mat og deretter en pub, men det er jeg kjempedårlig på, så det holdt en kaffekopp 😉

 Dagen etter vandret vi rundt Buckingham Palace, tok taxi opp til Oxford street og der spiste vi lunch og da fikk jeg vite at jeg skulle få se “Phantom of the Opera” og jeg som trodde den ikke gikk da (han hadde lurt meg 😉 Men det skulle vi altså, kl 14.30 på “her majesty theater” på Picadelly Circus og for en opplevelse! Helt fantastisk, jeg har nesten ikke ord! Vi måtte løpe i det teppet gikk ned for å rekke to t-baner, tog til flyet. Men uansett jeg har opplevd forestillingen live i London, steikemegta i mangel av bedre ord!


Vi kom hjem sent torsdag kveld, selve 40 års dagen min og jeg var veldig godsliten og fredagen var det bare å brette opp armene og begynne å forberede 40 års fest på lørdag med alle godvennene, det var utrolig koselig 🙂 Jeg lagde mat hele lørdagen, pyntet og kosa meg og festen var så hyggelig med alle fine folka! Tusen takk for det <3

Lørdagen før hadde jeg feiret med fine jentene fra Montessorikafegjengen og du verden så koselig! Jeg er så innmari heldig med alle de fine menneskene i livet mitt 🙂 Utrolig heldig med feiring en hel uke 🙂 Familiefeiring har det også vært, det er utrolig! Mange fine nedskrevne taler har jeg fått, bursdagsanger, taler, kort, hilsninger osv osv og en bihulenbettenelse på toppen 😉

Nå er hverdagen kommet og jeg er blitt 40 år (det gjør fortsatt litt vondt å si det 😉 Men jeg liker hverdager, jeg er fortsatt i ketose og er veldig interessert i å lære mer om kostholdet og jeg driver og øver meg på å få i meg mere fett, det er liksom det vanskelige! Men det går fint! Jeg er bedre, mere overskudd og synes det er gøy å finne ut av! I kveld har jeg bakt Diabetesforbundet sitt nøttebrød og det er en god fettkilde og lite karbo 🙂

Blir spennende å smake! I allefall tusen tusen takk alle sammen som har vært med å feire min 40 års dag <3 Jeg er heldig! #GodHelg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg