1 Januar 2015

 

I dag er den første dagen i et helt nytt år, det er spennende! 2014 var utrolig på veldig mange måter! Jeg feiret min 40 års dag merennmasse og du verden og fin familie og fantastiske venner jeg har! Vi har opplevd London, Istanbul, operaer, fester, gøy og masse masse mere 🙂 

Det har kanskje ikke vært så gøy å figurert i media i tide og helst utide og jeg er endeliiig ferdig med en fillesak som utvidet seg til dimensjoner! Jeg har lært masse av dette og da er det helt sikkert positivt..! Kunnskap er makt osv!

Nå skal dietten skjerpes inn i 2015, ikke det at jeg skeier ut men jeg får i meg får lite fett! Jeg må ha mere fett innabords og det er jo kjempeekkelt! Men må man så skal jeg klare det! Skal også begynne med noe olje som vissnok er bare finfint! Det blir spennende! Nå er jeg på opptrapping av ny medisin og det er ikke gøy og jeg tror jeg valgte noe feil tidspunkt å begynne på! Legen sa at jeg ant hadde diagnosen utbrent og da følte jeg at 90-tallet ringte og villa ha diagnosen sin tilbake 😉 Men sliten eller ikke, det er bare å bite tennenne sammen og stå i det! Nå er det masse anfall og øynene er rød, derad bildet bakfra 😉 Men jeg har vært ute en vinterdag før og dette blir bra! Legen snakket om innleggelse, men da ble jeg vrien og fikk veeldig vondt i viljen, lysten etc! Prinsesse Vil Ikke, eller dronningen av Virkelig Vil Ikke!!

Men any who hverdagen er snart tilbake og vi har hatt en fin juleferie med late dager, masse besøk og selvfølgelig masse god mat 🙂 Tenk så heldig vi er som har så mange rundt oss! Vi feiret nyttårsaften med familie og venner og kosa oss i fellesskap, men nå skal jeg slutte før jeg høres ordentlig gladkristen ut og de som kjenner meg vet jo at det ikke er tilfelle..Til om med Nordlys (lokalavisen) i Tromsø har plukket opp en tweet jeg skrev som røper hvor lite kristen jeg er 😉 

Godt nytt år til alle og tenk litt på andre, gjør en forskjell #PayItForward! Som min mormor, hun delte alt hun hadde med alle og fikk dobbelt igjen 🙂 En gang ble hun stoppet når hun ville gi finservise med gullkant bort til noen på en russertråler som manglet alt, hun var helt uforstående til at det ikke var greit, for de brukte det jo aldri! Må si jeg digget holdningen hennes <3

 

Nyt dagene!

 

 


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg