9 April 2015

Var på legevakten i går kveld, ikke noe alvorlig heldigvis! Men jeg hadde så vondt at jeg orket ikke å krangle med Robertsen så jeg ga meg fort og ble med! Veldige smerter i skulder, arm og mage! Når vi kom dit fikk vi vite at det er ikke lang ventetid, men det er jo et definisjonsspørsmål 😉 Det kom en gravid gråtende dame alene som selvfølgelig kom inn før meg og noen andre, jeg var ikke syk nok (heldigvis) til å komme først i køen! Veldig fælt å vente på hjelp, men det slo meg når vi satt der på de grusomme stolene at vi kan faktisk når som helst dra på legevakten når vi har behov for hjelp også uten at vi blir ruinert! Vi er så heldig at det store problemet vårt er at vi må vente litt! Jeg tenker på de i andre land som ikke får legehjelp pga forskjellige ting, de som ikke har penger til verken lege eller medisiner! leger og helsepersonell som ikke får kommet inn i områder pga fare for eget liv! Områder som knapt har et plaster eller en penicilin.. 

Det er som Robertsen: Det å ha vondt er ikke farlig 😉 Kan hende årsaken ikke er noe særlig da, men man får tåle litt! Jeg bare “må” så mye før jeg tar ting på alvor!

Det viste seg da at grunnet et brudd i et ribbein pga et anfall ant på Palmesøndag, så har jeg gått og spent meg så veldig at musklene er på tulltur! Jeg er dritgod på å overse signaler på at noe er feil! Det endte med at jeg fikk noen sterke medisiner og ble sendt hjem! Så nå har jeg vært flink og har bestil både time hos lege og kiropraktor..

Så satser hardt på kiropraktor Stig i morgen som får meg gjennom helgen og lege på mandag 🙂 Kan bare bli bedre 😉

Ønsker alle en fin torsdag, jeg skal på Ibsen!

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg