15 april 2015

 

 

I går kveld begynte jeg å tenke på hun der figuren i “Kongsvik skole” Hun læreren med støttekrage og forbanner alle fordi at livet er vrient, hun med diagnosehelvete! Folk er jo desverre sånn.. Men jeg tenkte på henne fordi jeg var på AHUS og fikk dianostisert, nå med sikkerthet den sjeldne typen Cluster hodepine, den som er konstant og med smerteanfall! Jadda, det er klart det måtte være den sjeldne typen, klart det tenkte jeg som tidligere er blitt kalt “Et interessant medisinsk tilfelle”  og evt “en vandrende katastrofe”;) Og da begynte jeg å tenke på hun klagekragedamen i Kongsvik 😉 Og jeg tenkte neida, sånn skal jeg ikke bli! Men det føltes utgjort et lite øyeblikk med den diagnosen, men nå som jeg endelig vet hva det er så kan jeg jo gjøre det bedre 🙂 Jeg er så heldig å ha fått en professor i hodepine (ja, de finnes) til å hjelpe meg og da er det håp! Og i dag har jeg googlet litt og det finnes hjelp å få 🙂 

Vi må vente litt med å jobbe veldig med det nå iom jeg skal på nedtrapping og opptrapping av epilepsimedisner og da er det best å ikke knøvle til med mye annet gøy og jeg har også fåttt meg noen medisiner pga av en betennelse grunnet brudd (skjønner dere at jeg tenkte på “diagnosehelvetedamen”;) Man blir liksom mett av medisinene man stapper i seg 😉 

Her har vi stjerna:

Kan bare bli bedre og fordelen av å måtte ta det litt med ro, er at jeg har oppdatert meg på Vikings 😉

Ønsker alle en super dag 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg