Tusen Takk 21 april 2015

 

Jeg er helt satt ut over alle fantastiske tilbakemeldinger jeg har fått den siste uka! Helt utrolig 🙂 Det er alt fra meldinger, klemmer på gaten, noen ringer og andre har sendt meg meldinger om egne opplevelser og hvor vanskelig de har det! Mange har takket og sagt jeg er sterk, jeg vet ikke om jeg er det men jeg prøver 😉 Jeg har tom fått meldinger fra jenter i nabolandene! Helt utrolig 🙂 

 

Jeg har også fått spørsmål om jeg har egen side på facebook, jeg hadde jo ikke det men har prøvd på mitt klønete vis å lage en 😉 Kanskje den blir bedre! Jeg er liksom ikke noe teknisk geni!

 

Jeg sier tusen takk til alle som har lest, delt og gitt meg en følelse av at jeg gjorde det riktige! Jeg prøver å være modig og jeg håper det kan hjelpe noen med at flere kan tørre å si noe høyt kanskje bare til en venn eller noen! Jeg har trua på folk, det er så mange fine der ute 😉

 

En fin tirsdagskveld til alle fra den enda litt naive optimisten 🙂

Og stort sett er livet underlig fint og husk #PayItForward <3 Hvis du gir noe videre så skjer endringer!

Som sagt 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg