8 juni 2015 “Hodepinedagen”

Skikkelig dagen derpå! Herregud for en hodepine, som jeg har nevnt før hadde det vært prisutdeling for hodepine så hadde jeg vunnet i opptil flere kategorier 😉

I dag er det migrene, clusterhodepine og veldig laber form etter noen anfall i natt og for å liksom toppe det så har jeg 38,5 i feber #Jadda! Liksom dagen i dag 😉

Veldig, veldig glad dette ikke var i går når størstegullet ble 11 år, hun hadde en fantastisk dag og det er så fint med lykkelige barn <3

Jeg er på opptrapping av en ny medisin som heter “fycompa” og jeg blir litt full hver kveld rundt 21.30 en halvtime etter jeg har tatt de og utrolig trøtt på ettermiddagen, men det går seg til snart håper jeg!

Orker liksom ikke så mye i dag annet enn å lage kaffe og ligge i stabilt sideleie 😉 Regner med en mye bedre dag i morgen 🙂

God mandag!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg