16 juni 2015 bloggoppgradering :)

 

Helt utrolig hvor mye det hjelper med litt opppussing! Bloggen er blitt helt ny, litt profesjonell hjelp og det ble veldig bra! Jeg er jo helt håpløs teknisk som nevnt før så jeg blir stum av beundring av hva man kan få til på nett! 

Jeg har har byttet overskrift også fra epilepsi til Mariannes tanker, jeg blir lei av å fokusere på epilepsi og jeg er jo overengasjert i følge andre og verden er et spennende sted så da er det mye å bry seg med! og om!
Nå er epilepsien så plagsom ellers i livet at jeg orker ikke å skrive om den i tillegg, stikkord: Opptrapping etc..
Men nå er det snart sommerferie og masse kos med de søte små, det gleder jeg meg til! Bare strandværet kommer nå så vi kan bytte adresse til badeparken nr 1 evt Nordstranden til tider! Bare pakke stor matkurv og mageskjuler: Les: sarong til å skjule valkene 😉
Men verden tar ikke sommerferie: Du kan gjøre en forskjell! Vær den ene hvis du kan, gi noe videre hvis du har og bare vær et medmenneske for noen! Se, ikke overse!
Har du noe klær til overs, kom til meg med det! Jeg tar det videre til gateteam 🙂 
Alle kan ikke gjøre alt, men alle kan gjøre noe 🙂 
#PayItForward
En setning som Jan Toft sang på lørdag når jeg var på VAMP konsert: “Det som er ekte, det er vakkert” Og det er så riktig <3

Alle skulle vært på en VAMP konsert! Balsam for sjelen og ren magi 🙂
Ønsker alle en fin tirsdag! Smil til verden!!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg