slutten av juni 2015 Tordenvær og annet gøy

Sommeren får liksom ikke bestemt seg.. Sol, regn, sol, regn og sol igjen! Veldig vanskelig og forholde seg til! På onsdag løp jeg som en gal rundt omkring for å rydde opp alt rotet det hadde blitt iom det hadde vært sol noen dager og vi hadde vært ute! Gidder ikke å rydde på solskinnsdager, det er får være grenser 😉 Uansett, jeg hadde malt et strøk på hagemøbler og dro og handlet, det begynte selvfølgelig å regne og da var og gallopere hjem med 4 bæreposer hjem får å redde det som var nymalt! Det ble sol igjen og ut med møblene og så begynte det å regne igjen og alt måtte under tak igjen osv osv jeg løp hele dagen! Så begynte det å lyne og tordne og da var det bare å legge seg i stabilt sideleie til verden ble litt bedre (anfall) utover kvelden!

På torsdagen fikk jeg malt strøk to og var superfornøyd, lagde middag og dro med ungene på stranda, det var iskaldt og det tok akkurat 55 min før regnet høljet ned og da var det bare å gallopere hjem igjen med badesko og strandteppe, et lekkert syn gjennom skogen! Fikk reddet møblene og tok meg en pause på verandaen og det begynte å lyne og tordne igjen og tenkte Å Nei og så husker jeg ikke mer før jeg våknet opp med hodet trødd ned i blomkarsen #Jadda Jeg gikk på badet for å vaske bort blomsterjord og blod og vips så våknet jeg opp med hodet i skittentøyskurven! Jadda igjen, to GTK anfall pga lyn og torden og et snev av stress 😉 Lykken er liksom ustabilt vær og opptrapping..

Men fredagen var perfekt, nydelig sol på dag og kveld og flaks for meg iom jeg var på Oscarsborg akustiske med verdens beste Frøken K og hørte på bl.a annet Kurt Nilsen! Helt fantastisk kveld 🙂

Lørdagen var også perfekt! Vi møttes en hel gjeng nede på middagsstranden vår i vinden og koste oss i flere timer med godt selskap og grillmat! Lykken er sene sommerkvelder (uten lyn og torden med evt kræsj i blomsterpottene)

Livet altså, det er stort sett ganske greit 😉

 

God Sommer, i morgen fyker jeg og tre barn på piratcruise! Ship o´hoi

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg