Hjernerystelse + litt til! Ribbeinsbrist og mange fine kuler i pannen & en tur innom Ahus

 I natt havnet jeg på Ahus, min kule fetter Trond dukket opp som et miraket i gangen etter jeg hadde trynet ned trappen et par ganger! Jeg sendet en nødmelding til mannen i Hammerfest for å få litt trøst og han ringte Trond, jeg synes Trond var kjempesnill og la en pute under hodet mitt så jeg sovnet godt 🙂 Men nei da, han sto ute og ringte 113 og de kom! To store koselig menn som ikke klarte å sette veneflon før vi var nesten på Lørenskog og da fikk jeg et nytt anfall! Men da var jeg igrunn satt fast i båren så det gikk greit! 

Ansiktet mitt er fargerikt og hovent! Jeg rev ned en bokhylle i går og søsteren reddet meg og jeg prøvde å flytte peisen med fjeset og det gikk heller dårlig! Og etter et fall i trappen så prøvde jeg å krabbe opp igjen for å så falle ned igjen 😉 Igrunn veldig forslått, hjernerystelse og ribbeinsbrist! De fant H E L D I G V I S ingenting på CT! Hodet mitt er jeg redd for! Men AHUS er jo som sagt til det kjedsommelige ikke noe blivende sted! En stakkars hardt skadet mann, han ulte fra jeg kom i natt til jeg dro hjem kl 15.00! Herremin han hadde det vondt, men etter timer med uling ønsker jeg han noen fine piller som hadde fått han stille! Romkameraten min var god å snorke og tikkeklokkene er på plass og denne gangen prøvde jeg ikke å fjerne de på egenhånd!

Veneflon, vondt med nødvendig! Legen mente at siden hjernen ikke hadde brudd så kunne jeg dra hjem hvor det var rolig! Evt ribbeinsbrist/brudd er jo ingenting å gjøre noe med annet enn å si /&($$#&%#/&% og au 😉

Når jeg kom hjem så la jeg meg rett ut på verandaen hvor det er helt nydelig! Jeg har ordnet med madrass, pledd og skygge! Det er så deilig! Jeg sov der ute til 21.45 i kveld! Da hadde noen menn hivd seg i fotballkamp og de bråket, jeg gikk inn! Hørtes ut som de hadde det vedlig gøy 🙂 Men var der i mange timer! Iom skjerm, pc og bøker er noe jeg bare får gjøre litt så er det nydelig å være ute 🙂

Litt sliten eller veldig sliten! Jeg føler meg som ca 88,5 år iom jeg har kontakt med hjemmesykepleien og i morgen får jeg trygghetsalarm! Føler at jeg fikk flere rynker umiddelbart…

Hodepinen som har fulgt med dette minner meg litt om den jeg skrev om i 2012: Hvor jeg heller hadde friviilg tatt meg en tur ned til Satans innerste hjørnet, tatt en kaffe og slått av en prat! Nå med Gadaffi, Saddam osv som jeg regner med er der ;)!

Begynner å lette litt nå og nå skal jeg legge meg, forhåpentligvis uten det gode selskapet fra H… 😉

Men uansett hodepine ++ med mer, så må jeg si hvor heldig jeg er med venner som ringer hver dag, kule fetter Trond og familien min! Priveligert 🙂 Tusen takk( selv om dere er strenge)

Men nå går 88åringen til sengs, mangler bare rullatoren 😉

God natta 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg