Det har blitt august uten at jeg har fått det med meg ;)

I dag har jeg drevet med huslige sysler, dvs ommøblert badet ikke helt av egen fri vilje! Jeg veltet trehyllen og fikk hele smykkeskrinet i nakken! Au! Hjemmesykepleien kom etter en stund og de sa ligg rolig, vi må ringe 113 må ikke risikere noe med nakken! Jeg svarte kjapt at jeg hadde allerede rørt meg og nakken var fin, men vond! De insisterte på lege, men jeg nektet på kniven i pur redsel for å bli sendt inn på Ahus igjen! Jeg overbeviste de at jeg funker fint, bare legger meg ut på verandaen igjen! Og sov der til mamma kom med middag 🙂 Hun stakkars brukte laang tid på å plukke opp smykker på badet til og med nede i do lå det smykker! Knust sminke og totalt kaos i grunn! Men vi fikk sett igjennom ihvertfall og kastet litt ræl som jeg håper flere enn meg har på badet! Og heldigvis fikk jeg reddet gullopalsmykket mitt fra søpleposen, der hadde de havnet! Det er det eneste smykket jeg er kjemperedd for å miste! Fikk det til 12 års dagen min og jeg er sikker på at det er litt magisk 🙂

Ellers som sagt går det meste av dagen til å ligge på verandaen i frisk luft og sove! I går kom Elisabeth og passet litt på meg og søstern kom på kvelden! Min slemmekulefetter Trond ringer  hver dag og passer på meg 🙂 Familien min koser seg nordpå og akkurat nå er jeg glad for det, det hadde ikke vært gøy for de skjønne små å være med meg nå! Jeg var en liten tur ute i Drøbak sentrum i går og det var mange som glodde på meg, det ser sikkert ut som jeg har fått litt juling (noe som igrunn stemmer;) Men det jeg har fått er hvite nydelige roser i bøtter og spann av min nydeligenestennabo <3 Jeg ble så glad 🙂


 Så vakre 🙂

Her om dagen så “reddet” Lucifer meg litt også etter jeg ble liggende ute i klissregnet og torden! Han mjauet og dyttet det han kunne og lå oppå meg resten av kvelden! Han føler nå at oppdraget er over tydeligvis for han har tatt seg en ny walkabaut og forventer masse kos, skryt og laksemousse når han tilslutt dukker opp igjen! Det har forresten vært noen lyder under sofaen idag som jeg har valgt å overse.. Drapsmaskin som han er så orker jeg ikke å finne ut av det 😉 Må ringe pappa!! Jeg skal jo heldigvis ikke gjøre så mye heller! Det holder å skjære brød og til og meg det går ikke helt bra, skjært meg både i armen og i fingeren i dag #Jadda 


 Begynner å se fin ut..

Det kommer bedre dager snart og det gleder jeg meg til 🙂 Det er masse å glede seg over: feks det brudeparet i Tyrkia som inviterte mange syriske flyktninger til bryllupsmiddag! Det er så vakkert! Man må se etter det positive ikke det negative og opp i alt som har skjedd i dag, så er badet mitt ryddigere 😉

Ha en fin kveld 🙂

3 kommentarer
    1. Sender deg en solfylt klem fra Vestlandet og håper at du får en superduper god dag, og uke, og år osv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg