Another day in Paradise Slyngveien #Jadda

Au! I går knuste jeg ynglingsvasen min og prøvde igjen å dytte peisen litt bortover med hodet! Funket dårlig! Men ihvertfall når jeg våknet så begynte jeg å plukke opp glassskår for jeg var redd Lucifer skulle tråkke oppe i det! Men hjemmesykepleien kom og de synes Lucifer var en artig skapning om noe litt for nyskjerrig 😉 Han skulle undersøke alt fra strips, plaster, feiekoster etc! Det er jo spennende med nye folk på besøk så ofte 🙂 Jeg ble ihvertfall stripset, at det så lite sår klarer å produsere så mye blod er underlig synes jeg, men det var blod overalt! Svigers kom og måtte vaske over for å skjekke at det ikke var mere glasskår! Vi alle er redd for at Lucifer skal skade seg 🙂 Har veldig snille folk rundt meg!

Her har vi sieasta på verandaen på soveplassen min i skyggen 🙂 Liker meg der og har tilbragt de fleste timer på dagen der den siste uken! Deilig i vinden og frisk luft! 

Skal nok være noen timer der i dag også! I kveld kommer alle favorittpersonene mine hjem fra Tromsø og det blir fint! Føles som en evighet siden de reiste 🙂 Det har vært stille her og jeg trengte nok det nå, men jeg har savnet de masse <3

Kort oppdatering, jeg har bestemt meg for at nå er det nok! Ikke flere anfall, ingen flere skader: basta!! Det går jo an å prøve og overtale seg selv.. spørs om det virker 😉

Jeg må bare gå å ta noen medisiner  først 😉

 

Ha en strålende dag

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg