Badevær og hjernerystelse ;) Nyt livet!

Nå har jeg vært på stranden i mange timer hver dag og det er egentlig så deilig! Det eneste som er teit at jeg må sitte under en paraply og gå under paraply! Får ikke ha hodet  solen sa legen og han hører man på,  Ihvertfall min, han er så myndig 😉 I dag hjalp nesten ikke det å sitte under paraplyen og da la jeg en sarong over og i utgangspunktet så jeg ut som en tyrkisk taxi… og når jeg er ute og går med paraplyen min så er det de eneste som nikker forståelsesfullt til meg japanske turister 😉 Men det er jo greit å bli forstått av noen! Jeg er jo håpløs, ihvertfall ifølge størsten, hun sier: mamma, du trenger ikke å forklare alle alt.. Men sånn er jeg og jo jeg føler veldig for å foklare! Dette bunnet i at hun hadde ramlet så stygt og jeg synes jeg hadde rett til å dra ned buksen hennes på gata for å vise blåmerket og til mitt forsvar så var det enormt 😉 Men hun nektet og hun har jo rett 😉 Ihvertfall litt, joda, neida 😉

Her i stabilt sideleie under parplyen, akkurat litt for liten men minstenhar funnet en stor en i kveld og er allerede klar for stranden i morgen 🙂 Det der deilig å være ute! Det er godt å sitte i skyggen og dukke hodet under vann når det er for ille! Vannet er deilig, eneste som er noe vondt er å svømme med bristet brystbein, men alt går! Det er fortsatt mye vondt, men jeg er litt bedre og alle fremskritt er fremskritt! Bare sovet ca 1 time på veramdaen i dag! 

I går var jeg så sinna på alle her hjemme og jeg hadde glemt at det var et forvarsel.. Jeg hadde lyst å smøre spagetti i ansiktet til mannen min og herme etter han! Jeg er egentlig ikke sånn og egentlig ikke spesielt hissig person, men i går var jeg i kampmodus, men klarte å skjerpe meg! Tilslutt satte jeg meg på gulvet og fikk spørsmål om jeg trengte hjelp, jeg glefset tilbake at NEI, ELLERS TUSEN TAKK! DET GÅR BRA, ALT GÅR BRA!!!  For så å få et stort anfall… sjarmerende 😉 Jeg ble heldigvis tilgitt (håper jeg da) Ikke gøy å være sånn og ikke gøy å få anfall! Men sånn er det nå og det er bare å gjøre det beste ut av det 🙂

Her tilbringer vi dagen (under paraplyen) og minsten sånn ca hele tiden under vann! Vi er heldig og kan tusle ned på stranda på 7 minutter #Lykke og så komme hjem og få besøk av dette lille sjarmtrollet:

Bare håper ikke Lucifer har spist han, det er gøy med ting som hopper 😉

Ønsker alle en hoppende god helg med masse sol og nyt livet, det er så viktig 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg