Overnegativ og egentlig sur! Dustedag!

Møkkavær, møkkadag, møkkaform etc! Nå er jeg sur og det er sjelden men når jeg først blir det kan det ta laaang tid før jeg snapper ut av det igjen! Møkkagreier!

Jeg har ryddet to rom i dag og vasket noen vegger og da var jeg helt ødelagt og måtte ligge i stabilt sideleie for å komme meg litt oppover igjen! Fytti og det er kjedelig!

Hører liksom legen i det fjerne: Nå må du huske at du har to alvorlige sykdommer ( nå har hun fått Cruella De Ville sin stemme) og det hjelper jo;) Og du må ta hensyn! Bla bla..

Må jo tåle litt, men det gjør jeg ikke.. Tåler ingenting før jeg er gjennomsvett og tårene renner og alt er bare fryktelig grusomt vondt! Nå trapper jeg ned medisner igjen og hallusinasjonene er kommet tilbake som de gjorde på opptrapping.. Herremin, alle mulige greier av bivirkninger og gode blandinger! Men jeg kan jp trøste meg med at jeg skal på SSE i november, jippi liksom.. Skikkelig hurra! Jeg føler meg litt som de halvdøde rosene på bildet øverst! 

Hva ønsker jeg meg til bursdagen min, jo jeg ønsker meg bare bittelitt mere energi, sånn at jeg kan gjøre alt det jeg har lyst til! Jeg får ihvertfall øvet meg på å si nei til alle som ringer og vil gi klær til flyktningene og jeg må henvise videre! Det gjør vondt å si nei, jeg fordrar det ikke! Men det er vel læring og bla bla bla 😉 Men jeg samler jo fortsatt inn til #Gateteamet og det fortsetter vi med, men det er vi to om og da er det litt lettere! Jeg tror at jeg kommer enormt mye sterkere tilbake og jeg øver meg hver dag på det såkalte “Prosjekt Marianne” og jeg begynner å bli litt bedre på å øve meg 😉 Men jeg slår av telefonen to timer om dagen! Jeg sover hvis jeg må, jeg prøver å gå ut der det er stille! Jeg har etter siste hjernerystelsen blitt veldig lydsky og orker nesten ikke VAMP på headsett engang! Dustegreier! 

Men jeg gir meg ikke før jeg må! Jeg samler fortsatt inn til Flyktninghjelpen og er oppe i 6800 kr og det hjelper 🙂 Og jeg er jo så heldig med livet mitt at jeg er ikke lenge så negativ! Men i dag er jeg litt sur, men det går seg til 😉

Jeg ønsker alle en fantastisk regnværsdag 🙂 Og husk #PayItForward! Jeg regner med å løpe marathon i oktober eller noe sånt 😉

Vil du være med å bidra, gå inn her: http://hjelp.nrc.no/hjelp-flyktninger-paa-vei-over-middelhavet-/3-1191#.VeQjEZxFGjk.facebook

2 kommentarer
    1. Spennende og fin blogg du har:) ha en super kveld:) silke lett å være positiv i dette skitværet:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg