SSE, telemetri, Making a murderer og annet gøy

Er for tiden på et 3 ukers opphold på SSE, fra i går og til torsdag er jeg satt inn på telemetrien og det er jo kjempegøy (ironi..) Uansett, jeg kom hit i går kl 16.00 og i går kl 22.00 hadde jeg sett ferdig “Making a murderer” på Netflix og har en liten tvcrush på advokaten til Steven Avery;) Blir jo ikke særlig engasjert og er igrunn klar til protestering høylytt av enkeltes behandling i amerikansk rettsystem. Men jeg sitter fast da, helt til torsdag og begrepet kjedelig har igrunn fått en ny dimensjon. Livet er igrunn for kort til å sitte fast her med en hette som klør og har en på en radius på 7 meter #Jadda 

Størsten hadde store forhåpninger med at disse elektrodene som er festet til meg skulle hente ut “Liten fuggel” av VAMP som jeg konstant synger på, men heldigvis så fjerner de ikke ting fra hodet mitt da, håper jeg..;) Nå hører jeg på Lars Bremnes og håper at den fester seg godt også til en evt helgeperm så jeg virkelig får underholdt de hjemme 😉

I dag leser jeg “Fjellets skygge” Eller “Shantaram 2” som man også kan kalle den, fikk oppklart litt når jeg skrev en vakker setning på twitter: 

“Tvilen er agnostikerens fallskjerm. Det er derfor agnostikerene lander mykere enn ateister når det Guddommelige taler til dem”  Så etter litt oppklaring så fant vi ut at jeg er agnostiker ateist som betyr: At jeg ikke tror noen Gud ekstisterer, Men jeg nekter ikke på at det evt finnes noe Gud, så da har jeg lært noe i dag også selv om jeg sitter fastspent her 😉 Kan lære noe hver dag 🙂

For en bok! Den første “Shantaram” gjorde så inntrykk at jeg led i to uker etter jeg var ferdig med den, skikkelig bokkjærlighetssorg.. Så jeg var skeptisk til denne, men jeg hoppet rett tilbake i Bombay sine gater på nye eventyr med Lin (hovedperson). Virkelig bra bøker!!

Jeg skal jo sitter her i to døgn til og regner med at når jeg slipper fri (ikke for å overdramatisere;) så har jeg oppdatert med på #Mammon2 , Islandsk krim som har begynt på #NRK og se enda en netflixserie.. Things do do 😉 

Det eneste som er virkelig kjipt er at jeg er vant til å klare ALT selv og nå må jeg spørre om den minste ting.. Det er vrient å ringe på noen for å spørre etter kaffe, medisiner og alle andre småting. Det føles feil, så da orker jeg ikke å spørre om så mye. 

Men jeg samlet på gode opplevelser i helgen og har litt å gå på. Jeg kjenner så mye fine folk som jeg har snakket med og vi var på “Refugees welcome to Drøbak” lageret på søndag og sorterte og gjorde klart masse som Kristina skal reise til Lesvos med på torsdag og jeg er så imponert over givergleden til folk i Drøbak, det står folk og venter på oss hver gang vi kommer. Vi skal også ned til Lesvos i vinterferien, Kristina i 10 dager og jeg i 5 dager og det blir min første gang og det er viktig å bidra og jeg er glad jeg får gjort det. I den store sammenheng er det sikkert ikke så mye, men ingen kan ikke gjøre alt, men alle kan gjøre noe <3 Og det er her alle kan gjøre en forskjell 🙂

Jeg skal sitte i to døgn til og tenker det går bra, kjempebra 😉 Hvis dette går under proskjekt Marianne så er det dårlig deal, ikke akkurat avslappende og spaaktig.. Ikke det at jeg noen gang har vært på spa, men jeg innbilder meg at det er koseligere enn dette 😉 Men som sagt: Kjempebra…

 

http://epilepsi2509.blogg.no/1441207028_prosjekt_marianne.html

 

Gleder meg til å slippe håret og meg fri 😉 

Ønsker alle en fantastisk vinterdag og husk #PayItForward

#PeaceOut

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg