Røgnten og annet gøy ;) #Epilepsi


Blid, tross alt 😉

I går gakket jeg meg ned til Drøbak, det gikk ikke fort, men det gikk 😉 Hadde trivelig selskap med Frøken K på tråden. Jeg skulle ta påfyll på Hepatitt vaksinen som er grei å ha når jeg er ferdiggakket og skal ut å redde verden igjen. Det som er så uendelig teit med halting er at det synes så godt og det hjelper jo ikke med et stort sår i pannen heller. Alle spør og alle bryr seg, det er så snilt, bare jeg som ikke er overbegeistret for mye oppmerksomhet. Uansett jeg humpet med inn på apoteket og fikk vaksinen min og fikk masse omtanke og spørsmål om Lesvos og de samler opp ting de ikke kan selge lenger som vi gir videre til mottak etc. De er supersøte. Brukte et godt kvarter i god stil ned til legen og fikk tatt vaksinen og hun på kontoret synes slett ikke jeg så bra ut så hun ordnet en kjapp visitt inn til legen, ikke min fastlege, men nestfast 😉 Han synes det kunne minne om brudd nederst i ryggen og sendte meg på øyeblikkelig røgnten på Ski sykehus og innen det så måtte jeg bare sende noen bøker for forlaget og måtte ordne sånn at mimsten hadde noen til å passe på seg og heldige han så har han en som han kaller bestemor som er bestemoren til hans gode venninne så der ble han hele dagen, de har hjerter av gull 🙂 Størsten hadde flyttet ut et par dager i ferien til sin bestevenninne og han som hun kaller stefar 😉 Godt de har gode venner <3


Bare lekker…Venter på røgnten her.

Anywho, pappa da som alltid stiller opp kjørte meg til Ski og det tok ikke så lang tid før jeg kom inn, heldigvis for jeg klarte ikke å sitte på noen av stolene der eller noe (det ser virkelig ut som jeg nærmer meg 91 år) Etter litt mer venting kunne de konstantere at det ikke var brudd og god jul og godt nytt år da ble jeg glad. Jeg vet ikke hva de gjør med brudd i ryggen, men ingenting av det jeg tror høres koselig ut 😉

Bare å dra hjem igjen og finne en god ligge/sittestilling. Det blir mye seng om dagen, dritkjedelig men sånn er det. Snakket med legen igjen nå og jeg kunne gjerne tusle meg litt rundt, men ikke de lange turene og ikke noe turning med det første. Etter nattens strabaser, Les: anfall, så er ribbein hovent igjen og det kjennes ikke bra ut, men samma det! Det får man ikke gjort noe med og venstre armen er tildels ute av funksjon, men jeg skriver jo ikke lange brev om dagen heller så det også er helt overlevelig 😉 Det som er positiv, er at jeg tok vaksine i går og har ikke feber 🙂 Det er 1 gang i historien 🙂 

Jeg har tenkt at jeg er blitt verre iom det er ferie, for da blir jeg alltid verre. Men jeg er jo på nedtrapping fullstendig.. Han nye legen min ville at jeg skulle komme helt uten medisiner og det går jo kjempebra…….. Jeg skal inn igjen på Statens senter for epilepsi 13 april og to veldig lange uker..Men det går bra, kjempebra 😉 Som alltid, alt har med innstilling å gjøre og innen 13 april skal jeg være så krampepositiv at jeg nesten dauer 😉

Litt mer sutring fra stabilt sideleie, det blir bedre snart 🙂


Trenger litt sånn nå 😉

Peace out

#Epilepsi #Røgnten #Brudd #Ribbein #Au
 

6 kommentarer
    1. Jeg har det bra her jeg😊 Det er ingenting å grue seg til, her er de så greie så😊 Ingenting å være redd for 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg