Nå kan jeg ihvertfall si som Sheldon Cooper i Big Bang Theory at jeg har blitt testet og det ikke noe galt med meg ;)

Det er så innamari teit. Når jeg kommer hjem fra sykehuset så er hodet innstilt på at da er jeg frisk, kjempefrisk til og med.. Når jeg kom hjem i går så var jeg så sliten at jeg hadde ikke blitt fornærmet om ingen snakket til meg, kanskje jeg hadde blitt glad til og med 😉 Men da tenkte jeg at å sove i egen seng og bare det å sove ville gjøre underverker så i morgen er jeg helt på nett. Jadda, liksom.. Gikk ned til Drøbak og ordnet småting og en kaffe på verdens beste Cafe Teskje og når jeg skulle reise meg så holdt jeg på dette rett i vegg.. Sjanglet hjem og la meg i stabilt sideleie i to timer og bare sov. Det er så møkkabarnslig å komme hjem mer sliten enn når jeg dro.. Måtte snakke med diverse kontorer i dag pga at jakken min med solbriller ble ant stjålet på sykehuset og da må jeg kontakte forsikring, politi etc osv og det er litt vrient når jeg mangler ord og leiter etter noe fornuftig å si, men de forsto meg. Jeg ble satt over diverse ganger, men jeg tror det går i orden. Jeg har ihvertfall anmeldt og funner frem kvitteringer, så jeg er på vei. Men du verden så irriterende at noen bare napper til seg min nye stormberg jakke.. Oppgitt over at folk gidder å gjøre seg til tyv for så lite. Jeg håper virkelig den som evt tok den trengte den. Da er det mere greit liksom #PayItForward osv, men skulle gjerne ha gitt den bort selv da 🙂

Uansett luksusfredag med to ekstra barn til fredagstacoen og heldigvis er det meldt masse regn så jeg kan være inne på sofaen med god samvittighet denne helgen for på mandag har jeg bestemt at jeg er i bra form, så det så!!

På SSE fant de ikke opp kruttet på nytt og datt tilbake på de andre legene har sagt før så egentlig så var disse ukene bortkastet, men nå kan jeg ihvertfall si som Sheldon Cooper i Big Bang Theory at han har blitt testet og det ikke noe galt 😉 Så aldri så galt osv. Etter uendelig lange timer med samtaler på riksen så viser det seg at det er ingenting feil med hodet, grenser til kjedelig normal 😉 Egentlig greit kjenner jeg og jeg visste det på forhånd at jeg er det. Føler meg litt som den Seinfeldt episoden hvor de snakker om Homofile og de sier: “Jeg er ikke det, men ikke det at det er noe galt med det” og sånn går det gjennom hele episoden og en annen på SSE og jeg snakket om PNES anfall og at vi har ikke det, men ikke at det er noe galt med det altså, bare det at vi ikke har det osv 😉 Men når noe føles feil inni deg så er det viktig å lytte til din egen indre stemme på hva som er galt. Og hun nye legen min der var enig i det og var også enig at jeg ikke trengte å komme tilbake. Livet er fort kort til å henge der så lenge jeg ikke trenger det. Det er absolutt et viktig sted å ha hvis man trenger det. Et fint tilbud hvis man skal legge om medisiner etc. Men jeg sa at nu var det veldig nok. Nå har jeg blitt testet opp og ned og i mente og det er nok nå!

 

https://www.youtube.com/watch?v=MYAJunzk-i8 Sheldon Cooper, My mother had me tested 😉

https://www.youtube.com/watch?v=rGAyQAkXajg Her er Seinfeldt klippet. “Not That There’s Anything Wrong With That”  verdt å se 😉

Gleder meg til å komme tilbake til normalen og gjøre litt fornuftige ting igjen og  bare glede seg til sommeren og nyte livet

God helg alle <3

Fred&Kjærlighet <3

#SSE #Epilepsi #PNES #Seinfeldt #SheldonCooper #Sliten

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg