Lei. Drittlei faktisk! Men det går bra ;)

Men, hei så koselig å se deg, går det bra med deg? Nei det går ikke bra har jeg begynt å svare og det er greit, folk skjønner og er oppriktig interessert hvordan jeg har og alt det der er så fint, det som er vanskelig er når jeg møter omsorg, omtanker og medfølelde blikk.. Der er jeg så vanvittig dårlig på å ta i mot, men når jeg velger å være ærlig så må jeg lære meg å ta i mot igjen. Det er vanskelig, derfor er det lettere å si “men det går bra, kjempebra” 😉 Jeg kjenner jeg begynner å unnskylde meg fort med at når man setter ting i perpektiver så går det jo bra, jeg sover ikke på en bensinstasjon i Helleas eller lever i bomberegnet i Aleppo.. Men tiltross for perpektiver så kjennes det ikke bra nå og det er også greit. Livet er ikke bare solskinn, klemmer og sol. Det er også regnvær, grått, trist og av og til torden. Det er livet, det er sånn alle har det innimellom. Jeg tenker at det må også være slitsomt å være konstant lykkelig, jeg føler ikke det er ekte. Å være fornøyd er godt nok og jeg er stort sett fornøyd og ofte veldig glad og ser lyst på livet og det er jeg nå også, men lei. Drittlei faktisk og jeg tillater meg selv å kjenne på det. Kanksje jeg lærer noe underveis.

Grunntanken min er uansett at det går bra og kjempebra til og meg, men akkurat nå kunne det vært bedre. Sånn er det! 

Sånn her kunne jeg tenkt meg å ligge ca 1 mnd på en steinmur på Island, det hadde gjort meg innimargen lykkelig nå. En bag med hodepinetabletter, kaffe og badetøy til varme kilder helt alene for meg selv hadde vært midt i blinken 😉 Kanskje en dag

Veldig kort innomblogg og ønsker alle en helg hvor de er fornøyd

#Cluster #Livet #Generellt #Island #Lei #Drittlei #LittKomisk #Fornøyd

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg