DJ Frue ;)

We going to Barcelona, tralalaaaah 🙂 Den har jeg sunget på i hele helgen til enkeltes irritasjon, helt uforståelig selvfølgelig men nå har jeg fått ultimatum.. Klapp igjen, ellers.. Og med den tonen så vet jeg ikke om jeg vil finne ut ellers 😉 Anywho, vi har vært i Barcelona, så veldig gøy. Unnagjøre en hel by i løpet av en dag 🙂

Derfor min nye tittel “DJ frue” alle bloggere har jo et frue alias og dette er nå mitt 😉 Mannen skulle ned å ordne med noe DJ greier og da fikk jeg henge med på slep og det er egentlig veldig snilt gjort for atte jeg er litt sånn “kjedelig joggesko Laila” med kun interesse for norsk visesang, som skjærer tenner når ting begynner å bli funky, som sukker tungt når mannen begynner å mikse og sier med litt sånn Ross i Friends stil at kanskje du kan være bittelitt mer stille, typ lydløs, som får panikk når han snakker til meg i nytt på nytt og som tindrer når jeg hører Lars Bremnes og nynner “God morgen søster” med VAMP 😉 Tiltross for alt dette så får jeg bli med på dj tur til Barcelona og han tar til og med hensyn til alle min opplevelses ønsker 🙂 Mannen sin det <3 

Men man blir litt sliten da tydeligvis, en dame på hotellet som jobber der sa til Mannen: Åååååh, er hun sliten og jeg svarte nei og hun sier bare sånn som damer kan: Men du ser sååååå sliten ut. Skikkelig god start på dagen 😉 Men når jeg kom ned på rommet før vi skulle gå ser jeg at genseren var på vranga og jeg litt trøtt i trynet.. Jaja 😉

Så da begynte vi i Gaudi Parken, det var helt fantastisk 🙂

 https://no.wikipedia.org/wiki/Parc_Güell

Veldig nydelig musikk ved inngangen

Mye artige skulpturer, turister, grønne papegøyer og en haug med duer

Bare se

Nydelig

 

Så etter en kaffe ved utgangen så var vi glad vi hadde på joggesko og vi vandret nedover til vi gikk på La Sagrada Familia 

https://no.wikipedia.org/wiki/Sagrada_Fam%C3%ADlia

Veldig leit med kranene, men det får jeg ikke gjort noe med det 😉 Vi var desverre ikke inne, alt for mye folk og alt for lite tid 🙂 Men inntrykket er ubetalelig der den dukker opp med alle sine vidunderlige detaljer og den er nesten ubeskrivelig 🙂

Men er man gift med en DJ så må man “ofre” litt 😉 Vi dro til en platebutikk men da vandret jeg gatelangst i stedet.. De spilte musikk som kan sammenlignes med å trekke tenner fra hyener eller noe i den duren, ikke noe likt Lars Bremnes at all 😉

Men mannen var fornøyd og jeg fant en kaffebar, så da var jeg fornøyd også 🙂

Streetart

Eller så hadde vi det vidunderlig fint og masse god mat og god kaffe og Barcelona er absolutt verdt et besøk lenger enn 36 timer 😉

En Gaudi bygning på kvelden

Kaffe, Paella og dessert 🙂 Tapaz spiste vi også, herreminhatt for en helg 🙂

Tusen takk for fin bryllupsdagsgave, bursdagsgave og tur <3

Så en buss oppsummerte igrunn det viktigste 😉

Takk for turen

#Barcelona #Gaudi #Lasagradafamilia #helg #Dj #opplevelser #paella #kaffe #kos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg