Relativt rett etter et anfall, 500 bussen retning Drøbak ;) Lækker.. #AnfallPåBuss

Lykken er å våkne sånn på “halvtolv” på bussen, men blodet rennede nedover haken og noe desorintert 😉 Heldigvis leste jeg her om dagen at nu får du bot hvis du ikke bruker belte i bussen og det har ikke jeg gjort for det er for stramt ( jeg vet, idioti men jeg tror jo at jeg er udødelig;) Men i går hadde jeg det på, begge veier frem og tilbake på jobb 🙂 Og det var egentlig veldig greit når jeg våknet nest bakerst i bussen hengende i beltet i en veldig lite flatterende stilling 😉 Ære være folks trang til å sitte med headsett og nesa ned i mobilen 😉 Jeg tror ingen har observert meg og med tanke på tidligere erfaring så vet jeg jo at folk vil hjelpe. Jeg våknet heldigvis noen holdeplasser før jeg skulle av og sjanglet meg av bussen og stolpret meg hjem.. Det gikk vel akkurat 20 minutter før det smalt til på nytt og da var det bare å gå å legge seg i stabilt sideleie god og medisinert 😉 Størsten kom hjem og lurte veldig på hvorfor jeg hadde lagt meg, det er leenge siden sist og jeg snøvlet noe om anfall, buss og veldig trøtt før jeg sluknet i et par timer.. Kjempegøyal mamma i går, men de klarte seg 🙂

Ringte SSE igjen nå og det er ikke mulig med time kanskje før i desember, min lege der sa i sommer at jeg skulle komme i september, men det er helt umulig. Det går nok fint, men jeg må nok ha en tilleggsmedisin. Det går ganske greit nå, men jeg har fortsatt en del anfall og det blir mye medisiner for å klare alt det jeg vil og de som kjenner meg meg vet jo at jeg vil alvorlig mye 😉 Men jeg tror og mener fortsatt at min livskvalitet bedrer seg veldig hvis jeg får gjort det meste av det jeg ønsker med litt mer medisiner enn å ligge rett ut i et mørkt rom uten medisiner. Nå er jeg litt på jobb og det er utrolig gøy og det har gått kjempfint. Jeg planlegger ny tur til Hellas og det er noe jeg må og vil gjøre 🙂 Jeg skal ha ansvaret for julemarkedet i år også, det er veldig koselig og vipps er ungene så store at jeg trenger ikke å gjøre det mer, så jeg får nyte det nå 🙂 Og vi driver med vårt frivillig arbeid som jeg er så glad i 🙂 Det er snart tv-aksjonen og det må jeg være med på, det er tradisjon nå. År nr 4 med bøsse i hånden, i år går pengene til Røde Kors og de gjør en formidabel innsats der de trengs 🙂 Jeg har også fått spørsmål om jeg kan fortelle litt om hvordan det er å ha epilepsi for noen som jobber med med mennesker uten språk som også har epilepsi og det er helt i min ånd med å gi noe videre <3 Blir spennende om jeg hører noe fra de 🙂 Opplysning og bevisstgjøring skaper endringer

Peace & Love

 

I dag er det “Den nasjonale fredsdagen” og det er et år siden jeg ble medadmin i “Refugees welcome to Drøbak” og dette året har vært vondt, vakkert, givende, hjerteskjærende og jeg har lært ufattelig mye, møtt mange nye venner og fine folk og jeg er takknemlig for at vi kan få bidra litt til en bedre verden <3

“Vi må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv” 

Gjør en forskjell <3 

Sånn er dagen i dag, men det er bedre i morgen <3

#Epilepsi #anfall #SSE #payitforward #Gjørenforskjell #anfallpåbuss #møkkakjipt #littflaut #etcosv

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg