Og innimellom skriver jeg om epilepsi, ikke så ofte for det er så gruelig kjedelig ;)

Bloggen min heter epilepsi2509.blogg.no og innimellom skriver jeg om epilepsi, ikke så ofte for det er så gruelig kjedelig 😉 Men når man har epilepsi så preger det dessverre litt mye av hverdagen og i de siste hverdagene så har det preget mye. Når jeg var i Polen med verdens beste Frøken K så nevnte hun litt forsiktig at du Marianne: Du er kanskje bittelitt mer irritert enn du pleier og det skal sies at jeg at jeg sjelden er irritert og jeg var ikke i grunn irritert der heller, men var det underlig nok alikevel og da måtte vi granske og da gransket jeg bivirkninger på medisinen jeg har makset opp i det siste og halleluja der sto jo alt jeg hadde styrt med i det siste: Insomnia, irritert, trøtt, svimmel og mister romforståelsen.. Så ja ja, evig styr med medisiner. 

Snakket med legen min i dag, hadde telefon time med SSE kl 14.00 og det betyr tydeligvis 15.10 😉 Men vi fikk snakket litt hektisk med hverandre iom hun var i bilen på vei hjem og jeg fikk inn tre andre telefoner med unger på vei hjem etc, ikke noe særlig stressende i det hele tatt.. Men jeg skal trappe ned litt, ikke begynne på noe nytt pga av at jeg skal til Hellas, og siden jeg er dronningen av bivirkninger så tør jeg ikke.. Skal begynne på ketogen dietten igjen når jeg kommer hjem fra Hellas igjen, litt umulig før det!  Maser ikke om lavkarbo når man er i camp..;) Så da avventer jeg nye medisiner og fortsetter litt som jeg pleier med anfall og hente seg inn og gå på ren viljestyrke og si hvor bra alt går, kjempebra 😉

Litt håpløst noen dager når jeg er litt forslått og ikke skal bære pga dusteribbeinsbrist som aldri helt blir seg selv siden jeg har ikke et fnugg av fornuft når det gjelder å ta det med ro, men regner med litt høyt sofaføre i julen med julefilmer med gjengen og klementiner på bordet 😉 Skal bare jobbe litt og skal bare litt på lageret å pakke til tur og skal bare i grunn 😉 Har klart å bli ferdig med julegaver og har 5 kakeslag, så jeg er fornøyd 🙂

Så jul blir det uansett, så god jul alle sammen og ta vare på dere, ta vare på hverandre og ikke glem hva julen egentlig handler om: Å gi noe videre og dele med andre og være raus <3 Dere kan det sikkert utenat nå: Pay it forward <3

En enkel leveregel:

#Payitforward #Epilepsi #Medisiner #Bivirkninger #Jul #GodJul #SSE #Ketogendiett 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg