Dustefeber, dusteform, dustehodepine, dustemedisiner, dusteepilepsi og dustegreier!!

Dustefeber, dusteform, dustehodepine, dustemedisiner, dusteepilepsi og dustegreier! Jepp, der har du meg: skikkelig, ordentlig optimist… Sutrepella fra Slyngveien liksom. Det har vært en møkkauke, tåler ingenting og sover da, det er jeg god på..Feber, vondt i halsen, sandpapir på øynene og vondt i ørene..Og med feber, så blir det litt ekstra anfall og derfor blir det litt slitsomt. Du verden så innihampen kjedelig å ikke orke noe. Jeg avlyste FAU møte i går og det gjør jeg aldri.. Tror det er andre gang i mine år i FAU og det er fysisk vondt å si jeg ikke makter å komme og det er alltid jeg som har med kaffe og jeg satt i går og lurte på om de hadde kaffe 😉 Koko, vi snakker voksne folk her, regner med de klarer seg selv 😉 I dag er det et arrangement jeg gjerne vil være med på, det går ikke og skal egentlig på jobb i morgen og for første gang siden jeg begynte så må jeg kaste inn håndkle. Kjedelig!!! Jeg skal på skolen til barna etterpå å fortelle de mine opplevelser om å være frivillig og om å møte folk på flukt i Hellas. Det må jeg orke, det er snakk om en time og jeg kan gå rett på sofaen etterpå 🙂

Minsten sa til meg i dag tidlig:

Mammaaaaaaa, som regel pleier du og hoppe og sprette rundt å si “jippi, jippi, jippi og synge “Liten fuggel” og nå bare ser du på meg med store øyne. Det er rart mamma..” Jeg sa at  snart skal jeg rope jippi igjen sikkert, (ikke det at jeg visste at jeg gjorde det 😉 men at jeg synger “Liten fuggel”, det vet jeg og det er høyst merkelig at jeg ikke synger på den, den bor inni hjernen min til familiens store fortvilelse, og min egentlig. Er lei den igrunn 😉 Elsker VAMP, men akkurat den har bodd i hjernen siden oktober 2012 og er overmoden for utskiftning 😉 Jeg har selvfølgelig andre sanger inni der hele tiden også, jeg er litt håpløs der 🙂

Som vanlig når jeg er sånn syk så ser jeg en serie eller to på Netflix, men orker ikke det heller. Fordelen er at jeg har fått leselysten tilbake og er i gang med bok nr 4 av Jussi Adler Olsen og de er fantastisk spennende. Så det er deilig, var nede på biblioteket i går og rasket med meg alle som sto der. Jeg måtte hente medisiner og bøker og så orket jeg ikke mer og tok taxi hjem men verdens svarteste samvittighet for at jeg kunne gjøre det når noen satt og tigget rett ved der. Det er så vondt og jeg tenker på det enda. Jeg er håpløs 😉 Men jeg kom meg hjem da og rett til sengs og her blir jeg til lørdag tror jeg, skal bare innom skolen og matbutikken etc osv 😉 

Jeg regner med å ha en strålende påskeferie i år, selv om det er da jeg pleier å bli syk men det får være grenser er jeg enig med meg selv om, så da er jeg frisk! Ferdig snakket.. Ikke frisk da for det blir jeg ikke, men sånn at jeg klarer nesten det jeg vil oppegående. Jeg trenger styrke til all hylingen jeg kommer til å bedrive etterhvert som edderkoppene kommer mer og mer frem og ikke minst forbanne duene på utsiden av soveromsvinduet mitt, men her er jeg godt i gang allerede 😉 Jeg tenker stygge tanker om de hver natt rundt 04.10, si som en “viss trener” sa til meg: Hvis jeg kan trekke frem noe positivt om denne damen så er det at hun er presis og det er de møkkaduene også 😉 Så vi har noe til felles ihverfall 

En liten sutreoppdatering på en torsdag, ønsker alle en nydelig dag

#Feber #Edderkopper #Sutrepella #Epilepsi #Sove #Sofa #syk #kjedelig #hodepine #Samvittighet #JussiAdlerOlsen

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg