Idiotkropp, kanskje det går an å bytte den ut. Marianne2.0 liksom, kanskje de finnes en glimmere variant ;)

Gud bedre jeg er lei, skikkelig ordentlig drittlei… Etter to timer på legevakten i Ski i dag så fikk jeg beskjed om at jeg må ikke operere (Jeg holdt på å kaste oppa av sjokk, jeg hadde ikke tenkt meg på sykehuset for å si det sånn), han skulle ikke legge meg inn, men jeg må ringe fastlege i morgen for armen er helt håpløs og jeg ble sendt hjem med beskjed om å bruke tramadol + ibux tre ganger om dagen. jeg har akkurat prøvd å trappe ned Ibux for de er visst en trigger for Clusterhodepine.. Jeg blir så møkkalei, et skritt frem og to tilbake. Nå er den armen helt på tulltur, jeg har tatt røgnten og det er ikke brudd men mulig noe som har røket eller bare helt vanvittig forslått. Alle vriøvelser gir kvalmefrembringende smerter og den evig “ta det med ro da” Å, fyttesatan jeg får krupp!!! Nå er det under tre uker til jeg drar til Hellas og jeg skjønner jo at jeg skal ta det med ro, for jeg vil dra og jeg vil gjøre nytte for meg annet enn å bare være der. Men jeg regner med at det ordner seg. Det må det bare 🙂

Dette er en skikkelig klaging men jeg vet hvor heldig jeg er! Jeg får komme til lege, selv om det var lenge å vente, jeg får medisiner, jeg har verdens snilleste mann som forøvrig insisterte på at vi skulle dra og jeg prøvde som vanlig å nekte, men som vanlig så nyttet det ikke 😉 Men jeg er så lei av å være syk og jeg er så lei av leger selv om de er helt supre så klart. Holdt på å brekke meg når legen sa: “Da må du ringe fastlegen i morgen da..”.Jeg svarte at jeg venter jo til over påske, men da fikk jeg strengeblikket som jeg pleier å bruke selv.. Så jeg får ringe da.. Kjenner jeg min fastlege rett så har han ikke tatt seg påskeferie og jeg må ned dit! I rekken av alle mine luksusproblemer 😉 Jeg er så heldig jeg vet det, men jeg bare får nok innimellom… Og nå er det nok. Jeg vil så innmari masse og det er så urteit når kroppen ikke spiller på lag! Jeg som elsker teamwork hvorfor kan ikke vilje og kropp være på lag? Vi elsker jo lagarbeid, eller tydeligvis bare jeg da og ikke kroppen! Idiotkropp, kanskje det går an å bytte den ut. Marianne2.0 liksom, kanskje de finnes en glimmere variant 😉 Det hadde vært noe det.. Til noen finner opp det så får jeg bare ta det med ro da.. Jada, neidaså 😉

Enn så lenge, nyt livet og god påske, husk å ta det med ro da 😉

 

#Påske #epilepsi #tadetmedro #livet #luksusproblemer #heldig #osvosv

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg