I går hadde jeg et anfall på stranden.. PÅ stranden, jeg mener hallo!

Blir mye sykdomsprat nå, men det er jo ferie og ferie betyr gjerne å være litt ekstra syk 😉 Får liksom aldri hentet seg helt inn fra alt det koselige som skjer og som jeg vil være med på 😉

I går hadde jeg et anfall på stranden.. PÅ stranden, jeg mener hallo! Det er ikke normalt, heller mot normalt 😉 Skikkelig innafor å ha et epileptisk anfall mens jeg ligger og hører på musikk med på magen… Dvs med hodet ned i sanden.. Jadda! Jeg tror jeg hadde sand på steder sand aldri ha ment å være og jeg har hverfall svelget en spiseskje med sand (red adm: anbefales ikke) og sand i øynene, øyevippene, håret og i det hele tatt.. Alt ble ikke borte etter en lang dusj etter å ha fått i meg litt medisiner. Magen kjentes ut som en sementblander og jeg så nydelig ut. Jeg ble beordret hjem umiddelbart og den 10 minutters gangen hjem kjentes ut som bestigning av Mount Everest. Men uansett, på stranden, hallo! Det er helt dust 😉 Jeg burte ha ant noe når jeg plutselig sa til søsteren at jeg MÅ bade nu, jeg dør og kjente i grunn at jeg var superirritert og det blir jeg så sjelden at alle varselslamper burte ringe høyt og lenge. Tror ingen andre merket at jeg var litt småhissig. men etter å ha kjølt ned hodet og la meg for å kose meg med musikk sa det pang.. Men ja ja, da kan jeg krysse det av listen også. Det som er dumt er at dustearmen blir så vond etter anfall.. Jeg hadde to til i natt bare for å liksom sette standaren. I dag har jeg vært flink og nesten bare vært i ro 🙂 Klapp på skulderen 😉 

Positive med å ha anfall på en søndag er at jeg måtte sove et par timer og det resulterte i at ingen lagde middag og det ble bestilt kinamat 🙂

Aldri så galt osv 😉

Jeg elsker å være på stranden og jeg har nesten svart belte i strandværing så dette er mitt territorium og epilepsi bør holde seg unna. Mamma spurte på telefon i dag: “Hva om du hadde vært i vannet da?” Men det orker jeg ikke å tenke på, stranden er mitt paradis og jeg kan ikke begynne å bli redd for å gå dit jeg elsker høyest å være 🙂 Jeg regner dette som et engangstilfelle, noe annet er uhørt, uhøflig og jeg finner meg rett og slett ikke i det 😉

 

Mens jeg har skrevet dette har jeg sikkert sett minst femten skrivefeil og det betyr at det er flere anfall som kommer, størsten pleier å si: “Mamma, nå skriver du så mye feil at du må ta medisiner” 😉 Hun hører jeg trykker enterknappen iltert 😉

Ellers er livet strålende, vært masse og badet 🙂 Masse fine folk og i morgen skal vi treffe fine folk vi sjelden ser 🙂 Elsker det og stort sett er mitt største problem om dagen om jeg orker at håret blir vått enda en gang og da har jeg det faktisk helt nydelig 🙂

Krampeposimistisk klem fra SommerDrøbak

#Epilepsi #Anfall #Sommer #Drøbak #Strandliv #LaHumlaSusa #Livet #sand

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg