“Men Gud bedre, jeg er jo en kjedelig oppgave.. Håpløs jeg vet..” Vært på SSE… Den dagen med andre ord!

Jeg har vært på mitt absolutt verstested i dag, SSE. Jeg får vondt i viljen så fort jeg ser skiltet til Sandvika. Men når jeg er der er det jo greit og hvertfall når det bare er en legetime. Jeg satt og ventet en stund og så kom jeg inn til Doktor og jeg skal begynne på nye epilepsimedisiner og jeg skal trappe opp fra fredag og det innebar mer enn å begynne med medisiner. Jeg må rydde kalenderen, jeg må regne med flere anfall, jeg må legge inn å være svimmel, jeg må legge inn å si nei, jeg må ta det med ro eller var det ikke vits sa hun. Nå MÅ du høre. Ikke kjempe mot deg selv, men ta disse ukene og hjelp deg selv til et mulig bedring. Det kan hende disse medisinene hjelper. Men det som er at det er alltid verre før det er bedre, men jeg må bare legge inn det også. Hun skal ha for å ikke spørre om jeg ville bli lagt inn da.. Hun har vel skjønt at det skjer typ aldri, hvis det ikke helt krise og selv da hadde jeg vurdert et annet sted 😉 

Men jeg kjenner jo at hun har rett, jeg er typ treg i oppfattelsen for hun sa dette for to år siden men da ble jeg bare kjempevrien og gjorde alt for å motbevise henne.. Da snakket hun om “Prosjekt Marianne” .. Jeg trodde hun skulle gi meg et spennende prosjekt, men Gud bedre, jeg er jo en kjedelig oppgave.. Håpløs jeg vet.. Men nå er jeg så himla sliten etter å ha vondt i armen, bristede ribbein og ofte feber og cluster anfall og epilepsianfall og snart hysterisk anfall osv.. Kjedelig, men sånn er det akkurat nu! Jeg er glad jeg er ferdig med alt av julegaver, kalendere osv, så jeg kan gjøre det som står i kalenderen, men jeg må si nei til det meste annet til jeg er på maks dose og noen uker for å se om det virker.. Så sier jeg nei så betyr det egentlig bare at jeg er superflink og gjør oppgaven med karakter 6. 

Jeg føler alltid at jeg skuffer noen når jeg må være så kjedelig, mulig det er bare meg selv jeg skuffer, men det er kjedelig nok 

Men sånn sett er jo desember den beste måneden å ta det med ro på, bare kos hjemme og lage jul 🙂 Prøver å være evig optimist og posimistisk som søsteren sier så klokt 😉

September 2015, Prosjekt Marianne:

http://epilepsi2509.blogg.no/1441207028_prosjekt_marianne.html

#Epilepsi #Cluster #SSE #Medisiner #ProsjektMarianne 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg