Når noen og “noen” ligner på en Bollywood stjerne og han sier “slapp helt av nå” og man føler seg som en saccosekk med en kjip Bh på, for jeg klarer jo ikke å tenke meg når…

Når noen og “noen” ligner på en Bollywood stjerne og han sier “slapp helt av nå” og man føler seg som en saccosekk med en kjip Bh på, for jeg klarer jo ikke å tenke meg når jeg skulle ut av døren så jeg tar den første og beste og det er den som evt er nærmest og mest behagelig (og stygg red.adm) og kommer på det når han sier: Bare ta av deg på overkroppen

Og det neste han sier er: jeg skal klare å hjelpe deg for her er det knallhardt og stivt overalt, men må bli kjent med kroppen din ordentlig.. #HYYYYL

Jeg er liker dårlig å kle av meg for folk, sånn typ det aller verste jeg vet..

Jeg vet at dette er jobben deres og de er profesjonell, men atte fy Næhei! Det er kjipt å kle av seg uansett..

Ja, jeg har vært til behandling… Og jeg er forknytt overalt, jeg er hard og stiv i alle muskler for det viser seg at jeg kun puster øverst i brystkassen og kroppen får ikke nok O2.. Jeg hadde vondt på steder jeg ikke visste man kunne være stiv, som i magen f.eks.. Jeg kan ikke puste ordentlig lenger tydeligvis pga smerter, ribbeinsbrudd, mer smerter og mer ribbeinsbrudd. Så alt har grunn stivnet og jeg har fått pusteøvelser i hjemmelekser.. 15 ganger om dagen.. Jeg vurderte å bite han et par ganger underveis, men jeg er jo sosialt oppegående og relativt grei, så jeg bet tennene sammen i stedet  og sto han av..

Alle kan puste, bare ikke jeg..

Så konklusjonen i dag er at: Epilepsi er ganske dust, clusterhodepine er skikkelig dust og få skader er enda mer dust og kroppen motarbeider meg uansett.. Det viser seg at dette ubrukelig dusteskallet man kaller kropp er i konstant beredskap, dvs jeg..Men nå later jeg som jeg bare er hjernen som igjen er superdust pga at den har to diagnoser.. Så pga beredskap, smerter, må vise hvor frisk jeg er og bite tennene sammen så klarer jeg ikke å puste ordentlig, hva er dette for en idiotisk kropp..Kan ikke den spille på lag hvertfall.. Jeg føler at alle kroppsdeler er i krig med hverandre og alle vet hva jeg føler om krig! Jeg er jo absolutt for fred, jeg har tatovert peacemerket på armen.. Hallo liksom! Hvor sender man inn dette makkverket på service? Eller det er kanskje det jeg prøver nå..

Herregud!

Hvertfall da, det er mandag idag og det er jeg egentlig veldig glad i, jeg er 44 år og må lære å puste på nytt…

Skal tilbake neste mandag.. Og MÅ ha gjort øvelser hver dag.. Men ha en fin uke, mvh pustelaila med dustekropp!

#Behandling #Puste #O2 #Epilepsi #Au #Clusterhodepine #Stivestenakkeiverden

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg