Gateteamet #PayItForward 29 april 2015

I kveld har vi vært med Hjelp oss å hjelpe Gateteam på utdeling! De som er fast på Gateteam er en fantastisk gjeng som bruker mye av tiden på å hjelpe andre mennesker! Jeg blir helt rørt av de <3 Det er helt fantastisk hvor mange som er med på dette og hvor mange som benytter seg av dette tilbudet som fungerer på frivillighet! Det er utrolig mange mennesker som trenger litt ekstra hjelp og det er fint å kunne være med å bidra på denne måten! De har utdeling hver onsdag!

Jeg samler inn her i Drøbak og vi gir det videre der de gangene vi er inne! Helt i min ånd: “pay it forward” Gi det videre! Det du kan gjøre, det du kan bidra med, gi det videre 🙂 En klem, et smil, noen klær, penger, litt av tiden din” : Gi det videre! 

Her er rett før vi pakket bilen og dro innover! Tusen takk!

Her er fra stamsted i Oslo! Mellom byporten og Arkaden er fast plass hver onsdag! I dag var vi ekstra heldig og hadde med varm deilig mat som de på BareMas har laget! Og den smakte helt nydelig og det var mange glade mennesker som fikk varm mat! Tusen takk til dere på BareMas som er fantastisk snille og alltid tenker på andre <3 Jeg blir så glad av dere!!

Jeg møtte en fin fyr i kveld og han forklarte meg at alt han eide og hadde, var det han hadde på seg!

Veldig koselig og han ble veldig glad når han fant seg nye klær og sko

Han fortalte meg at han ønsket seg en snekkerbukse, seilerstøvler og en busserull med søljer på! Jeg håper og kunne oppfylle det ønske, så det er bare å ringe hvis noen har det 🙂 Da hadde både han og jeg blitt glad 🙂

Disse firbeinte nydlighetene er også alltid innom:

Det er møter med mange utrolige mennesker med mange utrolig historier og jeg føler meg heldig som får disse historiene og får oppleve så mange fine mennesker <3

Mye hjertevarme <3 Og tusen takk til alle som hjelper til med å levere klær! Og den største takken i dag går til gutta på BareMas som jeg er så veldig glad i  <3

#PayItForward #Gateteamet #HjelpOssÅHjelpe #Frivillighet

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg